Пролог

9 1 0
                                    

Коли дитя родиться на світ Божий,

мати пустить останню сльозу зі своїх очей.

І небесний цвіт приляже на голову, немов корона

І дівча Ночі, заграє в неволі, Танго Ангела...

*Лунії – темно-сині квіти, розцвітають лише в ночі в повний місяць.

**Астарії – жовтогарячі квіти, розцвітають лише в ночі але коли на небі світять лише зорі.

***Снекурії – гібриди створіння які схрещені зі змії та людини.

В темну й тиху ніч, Одноокий Звір, просвіщав дорогу далеким мандрівникам своїм холодним світлом, даючи змогу не заблукати в страшних лісових хащах. Місяцю складали веселу компанію мерехтливі зорі, які виблискували неначе дорогі діаманти, додаючи красу нічному небі.

А в далекому королівстві, Стротільгем, царювала тиха ніч. А біля нього розмістилося невеличке містечко Сельвія. Від королівства до міста, розділяла широка річка, а на ній, розташувався старий, але міцний міст. За всі роки які він тут стояв, трішки зіпсувався, та міцності і стійкості не лишився. На вигляд був гарненьким та милим і сиділа на тому мосту старенька жіночка. Біля неї стояв невеличкий прилавок з різними рослинами, квітами та лікувальними травами. А в руках літньої жінки перепліталися квіти створюючи красивий віночок. Під час делікатної роботи, вона наспівувала дуже цікаву і незвичну пісню. Першими квітами у цьому вінку стали лунії*, які перепліталися одна за одною. Зачаровує...

Ой плету віночок з місяця цвіту,

і родиться дитя красунею світу.

Ой плету віночок із зоряного пилу,

і благословить ніч тиха, дівчинку милу...

А пізніше старенька дістала з кошика, який стояв під прилавком ще одні не менш незвичайні квіти. Маленькі, жовтогарячі астарії**. Лагідно та бережно діставала і легкими рухами вплітала в той же самий віночок.

Ой плету віночок, мов долю людську

Щасливе життя і здоров'я дарю.

В таку ніч, з жителів самого містечка ніхто не розгулював, адже по всіх вуличках розгулювала стражники королівства – снекурії***. Страшні та злі створіння, від яких по тілу проходить холодний піт зі стадом мурашок. Таких створінь вважали «Проклятими», хоча при владі сиділа саме така сім'я. Але про це історія трішки пізніше.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Танго АнгелаWhere stories live. Discover now