4. Z kim zagrasz w Deluxe SkiJumping [ gra do zainstalowania na komputerze] i kto wygra ?
Koziorożec - Markus Eisenbichler . Wygra Eisenbichler , gdyż kiedy ty będziesz skakać , będzie cię rozśmieszał i ci przeszkadzał .
Wodnik - Dawid Kubacki . Wygrasz ty , bo Dawid będzie ciągle szukał słodyczy rozrzuconych po kanapie .
Ryby - Killian Peier i Roman Koudelka . Wygra Peier , ale z małą przewagą . Wszyscy skakali słabo , a Killian najmniej razy rozbije skoczka .
Baran - Rysiu Piątek . Zremisujecie , gdyż będzie 50 zawodników komputera i rzadko kiedy się zakwalifikujecie .
Byk - Aschenwald i bracia Huber . Wygra Phillip mimo , że nie wygra żadnego konkursu , ale za to najczęściej był na podium .
Bliźnięta - Andi W. , Andi W. i Stephan Leyhe . W sumie nie wiadomo kto wygra , bo będą ciągle świrować i co chwila każdy będzie grał innym skoczkiem .
Rak - Antti Aalto i Eetu Nousiainen . Zremisujesz z Eetu , bo Aalto ustawi sobie białe narty i stwierdzi , że nie widzi nart .
Lew - bracia Prevc . Wygra Cene , któy jako jedyny nie będzie zajęty przepychankami .
Panna - Team Norge . Nikt nie wygrana , iż Daniel przypadkowo wyłączy komputer .
Waga - Gregor Schlierenzauer . Wygrasz ty , gdyż Gregor będzie ciągle zapominał o wybiciu się .
Skorpion - Piotr Żyła i Maciek . Wygra Maciek , który będzie śmieszkował najmniej , więc odda najwięcej dobrych skoków .
Strzelec - Simon Ammann i Noriaki Kasai . Wygra Noriaki , gdyż dobrze będzie mu szło , a ty będziesz się śmiać z telemarków Ammanna .