Prolog

17 0 0
                                    

„Danas je tvoj dan...Danas je dan kada napokon izlaziš na slobodu,dan kada ideš kući,u svoj stan,u svoj dom gdje te čekaju tvoja sestra,ujedno i tvoj mali anđeo,tvoja kćerkica na pragu pubertetskih godina."-cijeli dan je razmišljala Dea.Napokon je stigao taj trenutak,kada s koferom u rukama izlazi iz zatvora,iz mjesta gdje je nikada nije posjetila ni majka ni otac.Kad malo bolje razmisli,nikad nije imala njihovu podršku.Kada su se vrata otvorila,licem u lice se našla s Wendy,svojom desetogodišnjom kćeri i Doroteom,svojom sestrom.„Mama!"-uskliknula je Wendy.„Mamino!"-povikala je i zagrlila svoje dijete.„Jako si mi nedostajala."-rekla je Dea.„I ti meni isto."-rekla je Wendy.„A ja? "-upitala ju je Dorotea hineći ljubomoru na svoju nećakinju.„Pa naravno,seko."-rekla je zagrlivši je.„Napokon osjetim slobodu,zrak mi mrsi kosu...Stvarno divan osjećaj."-rekla je Dea dok su šetale do zajedničkog in stana.Čim su stigle,Dorotea je rekla sestri:„Sigurno se želiš okupati,ali i ručati?Odmah ću ti pripremiti nešto za jelo."„Kao da mi čitaš misli,baš o tome sam sad mislila."-rekla je Dea.„Sad ću nam nešto na brzinu pripremiti.Nešto ću ti kasnije pokazati,nešto što mi je Wendy donijela iz škole."-rekla je Dorotea.Čim je ušla u kupaonicu,skinula je sa sebe odjeću i ušla u kadu.Odgovarala joj je vruća voda koja je saprala napola prljavo tijelo i kosu.Kada se otuširala,odjenula je čistu odjeću i izašla iz kupaonice.„Što si mi željela pokazati?"-upitala je sestru.„Tvoja kćer me je tražila jednu tvoju i njezinu zajedničku fotografiju,našla sam je i poklonila je njoj,a sljedećeg dana se vratila s ovim."-pružila joj je bijeli papir sa slikom unutra.
MOJA MAMA
Ona je moja heroina,moja snaga i privilegija mi je da je zovem mamom.Ona mi je uljepšala najružnije i tmurnije dane.-čitala je Dea očiju mokrih od suza radosnica.
„Mama,sviđa li ti se moj sastavak?"-upitala ju je Wendy.„Naravno,malena moja."-rekla je Dea.„Dea,Wendy,htjela bih vam nešto reći,ali želim da i Josip dođe,pozvala sam ga na ručak,doći će za pola sata."-rekla je Dora.„Stvarno,kako je on,kako mu ide posao?" - upitala ju je Dea.„Veoma dobro,iako se njegovi roditelji nikako ne slažu s našom vezom,još uvijek."-žalosno je uzdahnula Dea.„Hoće li sa strikom doći i tata?" - upitala ih je Wendy gledajući majku u oči.„Da,doći će i tata."-rekla je Dora umjesto Dee.„Pa,drago mi je.Nismo se vidjeli nekoliko mjeseci,često mi je dolazio u posjete."-rekla je Dea.„Na kraju krajeva,nakon rastave smo ostali u prijateljskim odnosima,ne samo zbog Wendy,već zato što ono prijateljstvo koje smo oduvijek imali,nismo htjeli uništiti zbog naše rastave.Drago mi je da je tako." - rekla je.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SestreWhere stories live. Discover now