Költözés, ez az egy szó ugrik be a nap hallatán egyből. Még ma itt aludtam apunál "búcsúzás" képpen, hogy apától és a nővéremtől, mivel anya Floridába költözött és ahogy említettem én nála fogok lakni.
Gyorsan kikászálódtam az ágyamból és már mentén is a fürdőszobába ahol csak egy pár dolgom maradt.
( mesélő* Jha gyorsan mi? Legalább a csajnak 1 óra volt mire kikászálódott hogy az ő szavaiból idézzek.)
Elvégeztem a reggeli rutinomat majd lementem a konyhába, hogy valami reggelit összedobjak. A választásom a pirítósra esett. Elővettem a kenyér pírítót beleraktam a kenyeret és be is kapcsoltam. Közben megérkezett a nővérem.
- Halo- mondtam rá semm nézve. Ő csak eggyet szisszent majd ment tovább.
( mesélő* A kis r.... Na látod egyre gondoltunk!)
Igen nem vagyunk jóba egy cseppet semm, ő neki az agya csak a pasikon jár és persze a vagyonon.
Ő itt marad apuval mivel apának is ő a kedvenc kislánya. De nem csak neki hanem a nagyiéknak is anyai ágon. Apának a szülei mindig az én pártomat fogták, így sokszor volt olyan, hogy náluk töltöttem pár hetet.( mesélő* Jaj kicsim volt az több is, de nem baj. Szóval " pár ")
- Szia édesem- mondta apa majd homlokon puszilt. Elálárulom nektek hogy csak az utolsó hetekbe kezdett így báni velem. Azelőtt csak a munkával foglalkozott.
- Szia- mondtam kedvesen.
- Hánykor indul a repülőd, ha gondolod kivihetlek- ajánlotta fel az ötletet.
-Fél 5- kor indul és megköszönném hogy ha kivinél- éltem a lehetőséggel.
- Rendben, akkor addig még van egy órád szóval nem is zavarlak- mondta és otthagyott a konyhába.
- Öröm volt beszélgetni- mondtam magamban.
Megreggeliztem majd mentem is fel a szobámba össze rakni a cuccaimat amit el akkarok vinni. Összeraktam a ruhás szekrényemet ami 3 bőrönd volt, a többi ruhát ami még a fele a ruhaknak azt, majd küldik. Ruha mániuás vagyok tudom. A többi cuccaimat már elraktam tegnap este így kész is voltam. Rá néztem az órámra. 16:00.
- Mi a franc?- mondtam magamba, majd lerohantam az emeletről a bőröndeimmel. Elkezdtem megkeresni apát aki " elvileg " kivisz a reptérre.
- Apa! Apa!- trappoltam dühösen. Majd megláttam egy nőt apa melett.
Egy elég pénzes és gonosznak látszó nőt.( mesélő* Na hát ilyen ez a jómadár. Nőkkel beszélget mindjárt adok neki én! Jó oké oké lenyugodtam.....)
- Ki ez he?- kérdezte Olívia.
( mesélő* Dik a paraszt lány)
- Nem tudom- mondtam
- Akkor kérdezd meg!'- Lökött rajtam egyett. Én hátrafordulva bemutattam neki. Oda sétáltam.
- Heló! Apa ki ő?- kérdeztem.
- Oh kicsim elfogsz késni! Menj ott van a kocsid!- terelgetett el. Hát rendben van.
( mesélő* Nyugi most nem akartam adni neki. Csak picit megfejeltem a telefont)
Beültem a kocsimba majd elis hajtottam. Nem köszöntem el Olíviától mivel minek. Kiskorom óta ő mindenkinek a kedvence. Itt a suliba is ő az a lány aki miként megkap. Fél tőle mindenki és persze én vagyok az aki nem félt tőle így állandóan egyedül voltam. De mondjuk nem zavart. Legalább megtudtam, hogy kiben bízhatok. Nos csak magamban.
YOU ARE READING
Új......kezdet
RomanceVanessza egy normális lány, normális csáladal ( apuka, anyuka és egy nővér). Minden " tökéletesen " ment amíg egy kis hiba be nem keletkezett a családukba és onnantól a feje tetejére állt az élete. Elősször a szüleik majd az iskola, a barátok és a...