Sokak szerint mi, egy nagyon hülye, humoros, komolytalan stb.. zenészek vagyunk. Hát ez egyáltalán nem így van. A menedzsment ezt találta ki nekünk. Én Lily vagyok. Ismertebb nevemen Lu. Van egy lány/fiú bandám, a StreamMusic. Öten vagyunk: Én, Kutya, Lala,Zuzu, és a menedzserünk, Rich. Tudni kell, hogy kutya lány, Lala is, Zuzu fiú, és Rockie is fiú. Rockie amúgy a menedzserünk.
- Hahó! Lu élsz még? - kiáltott rám Lala.
- Mi? Jah igen.. - ennyit a csendes délutánról. Ja.. azt felejtettem ki csak hogy már vagy három éve mûködünk, és a csapat egy házban, vagyis inkább majdhogynem egy szobában lakik. Rich háza pici, mi meg nála csövülünk. A fellépések, és fotózások miatt nincs nagyon idõnk albit keresni.
- Na. Akkor. Hol van kutya? - kérdezte Rockie.
- Itt - jött a nem túl bõbeszédû tagtól a válasz.
- Rendben. Akkor kezdhetjük? - köszörülte meg a torkát Rich kelletlenül.
- Nem! Addig nem, ameddig nem találom Metált! - közölte Zuzu, aki idõközben a kanapéról átgurult (igen szó szerint gurult) a tévé elé, és a pókját kereste. Igen. Lulunak van egy macskája, Zuzunak egy pókja, Kutyának egy (mily' furcsa) nem kutyája, hanem egy gekkója, Rich pedig egy csendes szobanövénye, nekem pedig egy kutyám van.
- Jó! Akkor keressük meg a pókot, és haladjunk! - mondta ellentmondást nem tûrõ hangon, drága menedszerünk. Jó mondjuk ennyivel tartozunk neki, hogy megkeressük a pókot, ami olyan színû mint a fal. Nem lesz könnyû dolgunk.
- Metááál! Sanyi? - kiabálta Lulu. Mi pedig csak értetlenül meredtünk rá.
Pár perc múlva, már mindenki a pók nevét kiabálta. Végül egy chipses zacskó alól került elõ, a megrémült állat.
- Na végre! Ne aggódj kicsikém itt a papa! - gügyögött neki Zuzu.
- Nos.. most hogy megvan a szerencsétlennek a pókja kezdhetjük? - türelmetlenkedett Rich. Pedig hozzánk igazán nagy türelem kell. Csodálkozom is, hogy még nem mondott fel.
- Igen - válaszoltuk kórusban. De ekkor becsapódott a bejárati ajtó, és mindenki arra a pontra kapta a fejét, ahol a két jómadár állt, felfegyverkezve.
- Ti meg mi a... - ezt itt inkább kihagyom, és nem írom le mit mondott Rich.
- Jöttünk ahogyan csak tudtunk! - sikkantotta Snop.
- Igen! Na hol van az a jelmezes parti? - kíváncsiskodott Fogd Be. Õ azért ezt a nevet kapta, mert sohasem tud csendben lenni.
- Milyen jelmezes parti!? - akadt ki Rich. - Ki hívta õket ide? - kérdezte nagyot sóhajtva.
Mind értetlenül néztünk egymásra, kivéve Zuzut.
- Zuzu! - kiáltottuk valamennyien.
- Srácok a buli a szomszéd háztömbben van - hazudozott Zuzu.
- Rendben akkor már itt sem vagyunk! - rikkantotta Snop.
Amúgy az ikreknek az a banda nevük, hogy Snoopy és a Fogd Be. A stílusuk miatt. Snop néha kitekerné Fogd Bé száját. A ,,bé" egy buli után jött. Miután mindenki részegre itta magát. És miután Rich leüvöltötte a fejünk.. na jó de egyépként nagyon elkalandoztunk.
Szóval Snop és Fogd Bé távozott rátértünk a lényegre.
- Gondolom tudjátok mért vagytok itt.. - kezdte volna bele Rich, de Lulu közbeszólt.
- Modjuk mert itt lakunk? - erre még Kutya is felnevetett.
- Jó ez tény - mosolyodott el - de ha most nem hívtalak volna össze titeket, akkor valamennyien részegen, és cefreszagúan botorkálnátok haza - forgatta meg a szemét.
YOU ARE READING
Színfalak mögött
HumorLily Ampred, ismertebb nevén Lu, bandájával egy világkörüli turnéra mennek. Most kiderülnek a kulissza Titkok.. Vajon Lulu összejön Willel? Kutya többet fog megszólalni? Részlet a könyvből: - Akkor elválaljuk? - szóltam. - Jó legyen.. - egyezett bel...