3 χρονια μετα....
- Αννα... φωναζει ο Αλεξ .. λογικα ειχε παει ηδη τον μικρο στην μαμα μ και γυρησε....
- Στο μπανιο! πραγματικα δεν το περιμενα ... ανοιξε την πορτα και εμεινα γυμνη μπροστα του... οκ το ξερω ανδρας μ ειναι αλλα ειμαι και εγω κοριτσακι ρε παιδια....
- Ειπα να κανω ενα μπανιο και....
- Και κριμα που θα σου το χαλασω...
Δεν προλαβα καν να απαντησω στην καταφατικη του προταση και συγκρουσετα χειλη μας χωρις δευτερη σκεψη. Τα χερια του ειχαν ηδη αρχισει να εξερευνουν το κορμι μ και εγω προσπαθουσα να σταματησω για τουλαχιστον λιγα δευτερα το φιλι μας για να παρω ανασα. Ξαφνικα αισθανομαι τα χερια του να με πιεζουν στην μεση και με δυναμη να με σικωνει και να τοποθετει στον μεγαλο παγκο του νιπτηρα μας. Κατευθύνεται στον λαιμο μου , οπου αφηνει ρουφιχτα φιλια και εντονες δαγκωματιες . Με πηρε στην αγκαλια του και εγω απευθειας τυλιξα τα ποδια μου στην μεση του . Φοβομουν τι θα γινοταν σημερα , καθε φορα που κανουμε ερωτα κατι καινουριο δοκιμαζει πανω μου. Στην διαδρομη μπανιου - κρεβατοκαμαρας του ξεκουμπονα το πουκαμισο του , μεχρι που εκει που δεν το περιμενα με σπροχνει αποτομα και πεφτω στο διπλο κρεβατι μας καθως ακουγα την βαρια - sexy φωνη του να τρεμη.
- Τι μου κανεις βραδιατικα , ειπε και τον τραβηξα απο τον σβερκο φιλοντας τον. Χωρις να το καταλαβω ειχα ηδη αρχισει να αφαιρω την ζωνη του και να ξεκουμπονω το παντελονι του.
- Ω! Αννα ... εχεις παρει φορα τελευταια ή ειναι ιδεα μου;;; μου ειπε σηκονοντας τα χερια του απο το στηθος μου στον αερα . Του εδωσα ενα πεταχτο φιλι στα χειλη και πηγα κοντα στο λοβο του αυτιου του .
- Οχι που θα αφησω καθε πουτανα να σε κοιταει σαν να εισαι προφιτερολ με μολικη σοκολατα... , του λεω και χωρις να το καταλαβω με εχει ανεβασει απο πανω του.
- Γιατι δεν ειμαι;;; πωτησε παιχνιδιαρικα και ξαφνικα στο βλεμμα του ειδα τον Αλεξ που ειχα απο την αρχη ερωτευτει τοσο...
- Εισαι.... Αλλα εισαι το δικο μου προφιτερολ!!! του ειπα πιεζοντας το ρομαλαιο του στηθος....
- Αχαμ... ειπε και πηρε παλι τον ελενχο. Αρχισε να με φιλαει στον λαιμο ανεβαινοντας στα χειλη μου. Μου εδωσε ενα κτιτικο φιλι και σηκωθηκε.
- Ει.... ειπα παραπονιαρικα και γελασε .
- Ερχομαι... ειπε και το χερι του χαΪδεψε τον δεξι μου μηρο. Βγηκε απο το δωματιο. Σηκωσα την μεση μου και καθησα οκλαδον στο μεγαλο διπλο στρωμα μας. Γυρνουσαν πολλες σκεψεις στο μυαλο μου... λες να μην τον αναβω πια; ή τον ενώχλησε που αναφερθηκα στην κοντή μαλακισμένη που τον ξεροκοιτουσε σημερα; Μεσα στις σκεψεις μου ακουω την φωνη του Αλεξ.
- Δεν αργησα... ειπε περισσοτερο σαν απαντηση στην ερωτηση που θα επρεπε να ειχε κανει. Εγω δεν εβγαλα λεξη ενω ειχα κουλουργιαστει . Ηρθε κοντα μου και εκατσε στην κοντινη γωνια του κρεβατιου διπλα μ.
- Δεν θες να κανουμε ερωτα ετσι.... ειπα με δισταγμο
- Μωρο μου σαλεψες... θελω τοσο γαμημενα να σου κανω ερωτα.... ειδικα την στιγμη που εκατσες πανω μου αποψε... μου ειπε και χαμογελασε.
- Δηλαδη δεν ξενερωσες που αναγκαστηκες να γινεις μπαμπας απο τα 18 σου και που με ειδες με μια μεγαλη κοιλια ; και εκανα με τα χερια μου την κοιλια μου ειχα στην εγκιμοσονη.
- Οχι βεβαια! ησουν και θα εισαι η ποιο σεξι μαμα και γυναικα που εχω γνωρισει. Οσο αφορα τον Γιαννη... Ω! Αννα ... μετα απο εσενα ειναι το καλυτερο δωρο που μου εκανε ο θεος. ειπε και το βλεμμα μου μεταφερθηκε σε ενα σακουλακι που αφησε στο κρεβατι .
- Αλεξ τι ειναι αυτο;;;
- Τωρα δεν νομιζω να χρειαζεται να μαθεις .... ειπε και πηγε να το φιλαξει περπατοντας με τα γωνατα στο κρεβατι ..
- Μα θελω να μαθω τι ειναι ειπα ανεβαινοντας πανω του και εκεινος τραβηξε το χερι του μακρια.
- Για προσπαθησε ... μου ειπε φιλοντας με ... μας γυρησε αφηνοντα το σκακουλακι διπλα μας. Σε θελω τοσο γαμημενα πολυ ... μου ειπε φιλοντας με στον λαιμο .
- Και εγω μωρο μ........
Γειαααααα!!! Ελπίζω να σας άρεσε 😘
YOU ARE READING
Caliente
Teen Fictionτρία κορίτσια τρία αγόρια τρείς δυνατοί έρωτες .... θα κρατήσουν;;;