Prolog

20 6 0
                                    

Serce ustało, pierś już lodowata,
Ścięły się usta i oczy zawarły;
Na świecie jeszcze, lecz już nie dla świata!
Cóż to za człowiek? — Umarły.

~Wielkość wzbudza zawiść, zawiść rodzi złość , złość jest iskrą dla kłamstw~

  Dawno, dawno temu świat dzielił się dwa wymiary. Pierwszym wymiarem był świat ludzi, a drugim z nich był świat  najpotężniejszych stworzeń w cały wszechświecie. Tymi stworzeniami były smoki. Miały one jedną tajemnice, potrafiły czarować. Najpotężniejszym z nich był Fizys. Miał on moce czterech żywiołów. Wszyscy mówili,że on nie ma serca. A przecież kto by takiego stwora pokochał , który nie umie kochać? Jednak okazało się ,że stwór umie kochać. Znalazł swoją bratnią duszę - Lorein. Po kilkunastu latach okazało się,że Fizys spłodził dziecko, które miało rządzić światem smoków. Była to dziewczynka o imieniu Arleen, lecz 2 miesiące później,  brat Fizys'a- Kair postanowił zrobić na złość bratu , więc porwał Arleen i wyrzucił ją przez portal do świata ludzi.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cześć mam nadzieje ,że prolog przypadł wam do gustu. To jest moja pierwsza książka, więc proszę nie zrażajcie się kiedy będzie coś nie tak.

E.

Nieznana przygoda (ZAWIESZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz