~2~

98 11 8
                                    

                Jak się poznacie?

Baran-(Kazachstan)Przechadzasz aię pośród pól zbóż,nagle zauważyłeś/aś jakiegoś chłopaka leżącego w zbożu. Zaniepokojony/a podeszłeś/aś by sprawdzić czy nic się nie stało.Niestety przez przypadek go zbudziłeś/aś.Przeprosiłeś/aś go i chciałeś/aś iść ale on cię zatrzymał bo chciał porozmawiać i rozmawialiście tak aż do zmroku.Niestety musiałeś/aś iść więc wymieniłeś/aś się z chłopakiem numerami.

Byk-(Niemcy)Przechadzałeś/aś się po miejskiej bibliotece.Rzadko tam zaglądałeś/aś ,więc nie do końca się w niej orientowałeś/aś.W końcu podszedł do ciebie całkiem wysoki i zadbany mężczyzna z okularami.Pomógł ci w wyborze oraz odnalezieniu książek.

Bliźnięta-(Białoruś)Zapisałeś/aś się na wolontariusza w jakiejś fundacji zbierającej zanieczyszczenia.Przy zapisach stał niski chłopak.  1oaPodeszłeś/aś do niego wypełniłeś/aś formularz i zaczeliście rozmowę.   Z niej wynikło że chłopak ma na imię Białoruś i bardzo cię polubił.

Rak-(Francja)Przeszłeś/aś się do piekarni po babeczki bo jesteś tak leniwy/a że ci się nie chciało.Na miejscu zastałeś/aś awanturę.Z kłutni wynikało że bagietki są czerstwe.Dzięki bogu że przyszłeś/aś ponieważ już klientka chciała zbić ekspedientkę.Jednym sprawnym chwytem odciągnełeś/aś tą panią i wyprowdziłeś/aś ją na zewnątrz.Ona ci podziękowała za to co zrobiłeś bo to ona miałaby problemy.W podzięce zaprosiła cię na kolację.

Lew-(Rosja)Była impreza ty lekko podpity/a siedzisz na stołku przy barze.Podchodzi do ciebie kompletnie pijany chłopak przedstawił aię grzecznie i zaproponował taniec ty od razu się zgodziłeś/aś.Po tańcu zaczęliście rozmmowę.Bardzo polubiłeś/aś Rosję.

Panna-(Ukraina)Znowu pokłuciłeś/aś suę ze swoim bratem.Z nerwów wyszłeś/aś z domu trzaskając drzwiami.Biegłeś/aś przez las na łąkę na której mogłeś pobyć sam na sam ze swoimi myślami.To było TWOJE miejsce.Gdy dobiegłeś/aś na miejsce spostrzegłeś drobną dziewczynę plecącą wianki .Bez zastanowienia podeszłeś/aś do dziewczyny i się przywitałeś.Zapytałeś co tu robi ponieważ to bardzo odludne miejsce.Na to pytanie zaczeła opowiadać o swych problemach z rodzicami lrzy tym rozpłakując się.
Ty odruchowo zacząłeś/aś ją pocieszać.To nie pomagało więc przytuliłeś/aś ją do siebie.Ona tylko się w ciebie wtuliła i wiedziałeś że teraz ona właśnie ciebie potrzebuje.

Waga-(USA)Umówiłeś/aś się z przyjacielem do McDonalda.Jednak już na miejscu napisał że nie może być ponieważ ma sprawy rodzinne. Ty lekko posmutniały/a wszłeś/aś do środka i zamówiłeś/aś (twoje ulubione danie) po jakiś 15 minutach czekania odebrałeś/aś zamuwienie i poszłaś so wcześniej zajętego stolika.Przez pewną chwilę przeglądałeś/aś swojego instagrama.   W pewnym momencie przysiadł się do ciebie dość wysoki chłopak w okularach przeciw słonecznych.Dosiadając się zapytał ci tak piękna osoba siedzi sama.Ty mu bez zwlekania się wyżaliłeś/aś.

Skorpion-(Australia)Wybrałeś/aś się do zoo by pooglądać zwierzęta.Gdy z przewodnikiem doszliście na sektor z wężami momentalnie pobladłeś/aś ponieważ panicznie się boisz węży.Obok idący chłopak zauważył to i zaproponował ci byś trzymał/a jego dłoń jeśli się boisz.Ty zgodziłeś/aś się na tą propozycję.Po przejściu tego sektoru rozmawiałeś/aś z chłopakiem o wszystkim i bardzo go polubiłaś więc wymieniliście się numerami i poszliście w swoje strony.

Strzelec-(Japonia)Poszłeś/aś do księgarni po jakąś książkę.Na miejscu chodziłeś/aś w poszukiwaniu jakiejś interesującej książki .Wreszcie dodzłaś na dział z mangami i zauważyłeś/aś dziewczynę przeglądającą jakąś książkę.Więc bez zastanowienia spytałeś/aś jej czy pomoże ci w wyborze mangi dla ciebie. Po długich poszukiwaniach znaleźliście mangę yaoi.Zakupiłeś/aś ją i wracając do domu szłeś/aś z tą dziewczyną rozmawiając o yaoi i innych rzeczach.Dowiedziałeś/aś się że ma na imie Japonia i bardzo kocha mangi a zwłaszcza yaoi.

Koziorożec-(Korea Północna)Szłeś/aś sobie parkiem aż zauważyłeś/aś chłopaka na ławce chyba smutny był.
Podeszłeś/aś do niego pytając czy nic się nie stało.Na pytanie odpowiedział że się pokłócił z bratem.Zaczęłeś/aś go pocieszać uśmiechać się do niego nawet udało ci się sprawić by się uśmiechnął.

Wodnik-(Węgry)Poszłeś/aś do sklepu spożywczego po zakupy.Na dziale z warzywami zastanawiałeś się nad wyborem papryki.Więc spytałaś magazyniera o pomoc a on od razu ci w tym pomógł.

Ryby-(Autorka)Nwm jak chcesz napisz w kom.

ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz