13

933 87 36
                                    

"-Hayır,hayır bunu yapmış olamazsın. KOLLARIN NE HALDE SENİ APTAL!
BOYNUNA BİLE YAPMAK NE DEMEK?"

Karşısında her tarafı kanlar içinde,saçı başı dağınık,ölmek üzere olan bir Mark bulmuştu. Ağlarken bir yandan da zorla, bağırarak konuşmaya çalışıyordu. Canı yanıyordu.

"-Ölmek istiyorum Hyuckie. Ölsem de yaşasam da acı çekeceğim. Tanrı benden nefret ediyor.Burada acı içinde ölmeyi beklemektense hemen ölmek daha iyi."

"- EVET TANRI SENDEN NEFRET EDİYOR ÇÜNKÜ KENDİNE ZARAR VERİYORSUN. ÇÜNKÜ KEN-"

Dudaklarında hissettiği sıcaklık susturmuştu onu. Yıllarca Mark'ını öpmeyi istemişti. Ama bu şekilde, o ölüm döşeğinde iken değildi.
Mark, hızlıca ayrılıp sırtını sevdiği çocuğa çevirdi. Gökyüzüne doğru döndü, çıkarabileceği en yüksek sesi çıkartarak bağırmaya başladı yıldızlara doğru.

"- SENİ SEVİYORUM HAECHANNİE. SANA AŞIĞIM. TANRIM İĞRENÇ BİR GAY OLDUĞUM İÇİN ÇOK ÖZÜR DİLERİM. CEZALANDIRMALISIN BENİ. YANINA GELİYORUM, YAŞAYACAĞIM EN BÜYÜK ACIYI YAŞAT BANA."

Ağlıyordu hala. Donup kalmıştı öylece. Mark'ı ona tekrar döndü. Seni seviyorum, dedi ona son bir kez bakıp.
Haechan'ı ise sevgilisinin ölümünü izledi öylece.

••••••••••

Selam! Nasılsınız? Umarım hepiniz çok iyisinizdir! İsteğinize göre ya angst bitireceğim ya da devam edeceğiz. Seçim sizin. Kendinize iyi bakın!!!
#stannct

Homofobic | Markhyuck |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin