Můj názor je především takový, že by nikdo neměl odsuzovat lidi podle toho jak vypadají. Mám zkušenost s holčinou z videa na youtube, která měla trošku větší přední zuby a hned byla někým předem zavržena, proto jak vypadá. Většinu lidí nezajímalo to, co říkala, nebo to co prosazovala. Což mi příjde smutné, protože jestli musíte v dnešní době vypadat jako ideál krásy, aby jste se prosadily, tak nevím kam lidstvo směřuje. Chytří lidé se najdou mezi hezkými, i těmi kteří nebyli obdařeni takovou krásou. Stojím za tím názorem, že i mezi hezčími se mohou najít ošklivější a mezi ošklivějšími se mohou najít krásní lidé. Moudří už pochopili, že můj názor stojí za tím, jak se člověk chová, jak sám sebe prezentuje a jakým člověkem se rozhodne být. Takových případů jako je již výše uvedená zkušenost je mnoho a každý z nás se s něčím podobným setkal, ale kolik ze všech lidí kteří byli světkem se toho člověka zastali? Podle mého názoru by jsme si měli obou lidstvem vytvořených tak zvaných "skupin lidí" vážit, protože nikdy nevíme jací ti lidé jsou. Nemluvě o tom, že na psychicky slabším jedinci to může zanechat šrámy na duši. Může se začít sebepoškozovat, může se u něj rozvinout anorexie, či bulimie a co víc může i spáchat sebevraždu. A to doopravdy nepřeháním. Na závěr snad jen řeknu, že i vy se můžete stát třeba jen nešťastnou náhodou ošklivějšími a pak doopravdy poznat co je to lidská arogance a opovrhování......
Děkuji za přečtení a hlavně si nedělejte nic z lidí co vám tímto způsobem znepříjemňují život. A hlavně se kvůli nim nijak neměňte, protože zůstat sami sebou je mnohem důležitější než být ideál krásy.