[Taehyung szemszöge]
(Reggel)
Reggel arra keltem hogy vkihez nagyon hozzá vagyok bújva. Megfordultam és egy édesen alvó kis nyuszi tárult elém. Igen tegnap első látásra beleszerettem. Egyébként nagyon kis aranyos tegnap a srácokkal sokat beszélgettünk így mindenről de inkább ismerkedtünk lehet hogy egy kicsit úgy viselkedtem mint ha a párom lenne pedig nem az mégis olyan jó mellette lenni. Igazából tegnap amikor jó párszor megcsókoltam nagyonis józan voltam és láttam hogy ő is.
Elkezdtem finoman cirógatni aranyos kis puha pofiját amire felébred és megfogja a kezem.
--Jó reggelt Nyuszi! - mondom neki lágy hangon
-- Neked is Cicám! - szólalt meg reggeli mély rekedtes hangon
Adtam neki egy reggeli csókot amit azonnal viszonzott, majd elmentünk fürdeni.
Fürdés után lementünk a nappaliba és rá néztünk a fiúkra meg a húgomra, utána meg Kookie elindult a konyhába. Amint észrevettem mentem is utána. Elővett egy szekrényből egy poharat majd vizet kezdett bele tölteni a csapból, gyorsan oda osontam mögé és hátulról megöleltem és hasánál összekulcsoltam a kezeimet és nyakára hintettem egy kisebb puszit.
-- M-micsinálsz? - kérdezte félénken és pirultan
-- Csak adtam egy puszit Nyusziiii
- és gügyögni kezdtem neki mert annyira aranyos volt-- Jól van - nyomott egy csókot arcom egyik felére
Mivel még nagyon korán volt így visszamentünk a szobájába és elterültünk az ágyon. Ráhajtottam a fejem a mellkasára és úgy feküdtünk tovább. Közben cirógatta a hajamat és puszilgatta a fejemet. Néha egy egy csókot váltottunk és már el is telt pár óra. 11:17-kor fel tápászkodtunk és lementünk újra a többiekhez hála istennek már felébredtek úgy hogy nekiálltunk Gukkal reggelit csinálni. Mindenkinek csináltunk elég gofrit és raktunk rá csoki szirupot.
-- Na mostmár együnk akinek fáj a feje annak ott van a tálcán a fájdalomcsillapító és egy pohár víz is mindenkinek. - mondtam nekik
Ezután csak beszélgettünk és haza indultunk a többiekkel. Persze előtte bucsuzkodtunk.
A többiek megölelték Gukkot és kimentek en meg mondtam nekik hogy várjanak egy kicsit és megyek.-- Szóval Gukk akkor hogy is mondjam....
-- Mond már Tae mondtad már hogy elakarsz mondani valamit de azt nem hogy ilyen nehéz lesz ne is ijesztgess. - mondta hisztisen
-- Jól van jól van szóval Jeon Jeongguk lennél a párom ??
- tettem fel neki a nagy kérdést--Tae é-én nem is tudom ....
- mondta szomorúan, könnyes szemekkel és lehajtotta a fejét-- Ha nem szeretnéd nem erőltetem . - mondtam mostmár én is szomorúan és felemeltem a fejét
-- Nem arról van szó csak félek. Mert szeretlek meg te is szeretsz tudom csak félek ...
-- Jól van nem lesz semmi baj amúgy is itt nem hagynálak soha , magadra se hagylak soha az is biztos .
-- Rendben akkor örömmel leszek a párod Kim Taehyung
- mondta örömmel csillogó szemekkel , nagy mosollyal az arcán és megcsókoltNahát gyerekek remélem tetszik ez már kicsit hosszabb lett és legalább már volt Taehyung szemszöge is ha tetszik a könyv kérlek jelezd egy vote-val és köszönöm ha elolvastad 💜
Puszi❤️
YOU ARE READING
Szeretlek...[TAEKOOK] ✔
Teen Fiction•Taekook story •Trágár beszéd •Taehyung: bottom •Jungkook: top) ~Kezdve: 2020.03.16. Befejezve: 2020.07.21.~