23

2.2K 135 2
                                    

jungkook magát is meglepte, mikor elhatározta, ismét találkozni fog a híres modellel, aki már hónapok óta az életét próbálta felforgatni.

idiótának tartotta magát, amiért ennyire manipulálható és ilyen könnyen beadta a derekát taehyung lakására, mégis, ahogy ott ült a kanapén és várta, hogy a házigazda visszatérjen két bögre teával, úgy érezte ez az egész helyes.

azalatt a pár perc alatt visszagondolt a közös lerészegedésükre, a vitákra, mindenre ami azután jött és a jelenre. mintha a múlt szertefoszlott volna, hátrahagyták a gyerekes posztokat és civakodásokat és mindent előlről kezdtek, mint ahogy az helyes.

taehyung lerakta az asztalra a forró bögréket, majd tisztes távolságban helyet foglalt az idősebbik mellett. agya folyamatosan kattogott, egyrészt a boldogságtól. másrészt viszont, amit magának sem mert igazán bevallani, nem tudta mit tegyen, hogy megfeleljen a fiatalabb srácnak és betudja magát lopni az aprócska szívébe.

- szóval - kezdett bele tae, miután belekortyolt az epres folyadékba. - köszönöm, hogy itt vagy! nem számítottam rá, hogy tényleg eljössz.

jungkook nem szólalt meg, csak gyengéden mosolygott. annyi minden pörgött az agyában, amit kimondhatna vagy megtehetne, mégis mindet visszafogta.

- szeretnék bocsánatot kérni, úgy mindenért. annyira gyerekes volt az egész - nevetett fel ismét az idősebb, miközben reszkető lábait próbálta megállítani.

- mindketten buták voltunk, ez van, nem kell bocsánatot kérj -vont válatt a fiatalabb, majd hátradőlt a hatalmas szürke kanapén. olyan furcsának érezte, hogy egy puccos, elképzelhetetlenül drága lakásban üldögél és minden nyugodt.

- akkor esetleg majd feloldasz? -kuncogott fel tae, ahogy visszagondolt arra, hogy egy ideje már le van tiltva a fiú által.

- oh igen persze -kapta is elő a telefonját.






- oh igen persze -kapta is elő a telefonját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

liked by agust_d, nam.joon and 3.727.244 others

kim.taehyung nos, csapó 2:,)

View all (827.274) comments

worldwide.handsome mostmár csak össze vagyok zavarodva

jennie yeyyy

agust_d wha

taesbae na végre már!!!!

agust_d wha 2?

𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 - 𝒕𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌Where stories live. Discover now