hibitchbebeginizgeldi(!)-irem-
Hayatta ki amacın ne ?
farklı farklı duygular -insanlar- tanıyıp, aklima iyice kazimak.Küçükken en sevdiğin program -çizgi film- neydi?
Tembel Kasaba & Gece bahçesi (2000'li tayfa sa.)Bir oturdum mu 30 tane gömerim dediğin yemek ne?
*midyeDeniz mahsülleri mi, Kara mahsülleri mi ?
*denizEn son izlediğin yabancı film?
all the bright placessBest 3 shipin ne¿
kookmin - taeminveireem - Charlena - Dua lipa ve Sevgilisi ♡Hiçbir şey yapmadan mı para kazanmak, uğraşarak mı?
*bence hayatta ki bazı amaçlarımızdan birisi, çabalamak..En sevdiğin bir söz bırak...
Sen. Pardon “siz” demeliydim. Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hangisini sevdim?En sevdiğin market ne?
Canim biiiiim & migros♡♡♡♡♡Arkadaş arasında gülen, yalnız iken ağlayan biri misin?
eVeTEn sevdiğin gençlik dizisi ?
victorous - icarly - samcatOje sürmeyi sever misin?
eVeTArada bir aklına saçını kesme fikri geliyor mu?
eVeT, korona tehlikesi geçsin irem kuaförde T_TBir kitap öner ?
öfa (1) ♢Şans mi para mı ?
Şans, şans varsa para da vardır ;)))))Bff'ine en çok attığın mesaj?
*tm. / :))))ariana mı selena mı?
Ariana, sorrrrrry gozdeaskim♡♡♡Hiç bir şey mi, Hiçbir şey mi?
2, bir diyeni Mahmut Tuncer ile İbrahim Tatlıses'in lokantasinda acılı lahmacun yedirtirim :*Hiç Ankara'ya gittin mi?
:)))))))Gelen varsa söylesin buluşalımtiktok izler misin?
eVeT, arada bir içerik bulan var ama cringe şeyler izleyip kafayı buluyorum. NEDEN KENDİME BUNU YAPIYORUM?Grammy 2021'e oy ver,
• Ariana Grande
• Billie Eilish
• Selena Gomez
• İrem Gönlümüzdetahtkuran
• K - pop
• Charlie Puth ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
• Taylor Swift
'Çoksevmemama • Zayn MalikBim'den şok olup aldığın bir şey söyle?
BUGÜN RENGARENK MISIR GEVREĞİ BULDUUUUM*tmbimbagimlisidegilim^^
Yabancı bir şarkı öner?
*moral of the story / sumertime sadness / dont start now ♡♡♡tythakkindaseyleryazipsildimkorkuyorukmmm T_T
Moodun ne?
~ Korona dediler korunduk,
~ Yar ben belanin ta kendisiyim.
~ Hastanede beleşe dezenfektan var her gün hasta oldum bahanesi ile gidip, sıkıyorum.K.b. Sorularım akbil gibi oldu alan basıyor.
bb.