[200320]

414 24 95
                                    

*Kayıt başlar*

KAI: Selamlar Treasure

WOOK: Selam~ Birkaç gün önce çıkış yapan Treasure grubu olarak aşırı heyecanlı günler geçirdik ve sonunda size layık bir MV ile çıkış yaptık.

KAI: Bir selamlama alabilir miyiz sizden?

TREASURE: Not every treasure marked with X. Hı! We are Treasure.

KAI: Hakkınızda birçok söylenti var mesela gay çiftler hatta bir tanesi aşklarını göz önünde yaşıyormuş. Jaeres, bu konu hakkında bir şey söylemek ister misiniz?

JAEMIN: Doğru, sevgiliyiz. Belki insanlar bizi desteklemez ve iğrenç görürler, ama biz her şeye rağmen ölüm bizi ayıran dek çıkmayı planlıyoruz.

ARES: Bence aşkın yaşı, cinsiyeti, ırkı yoktur; aşk sınırsızdır. Bu yüzden ölüm bizi ayırana dek birlikteyiz.

KAI: Peki ya lider, onu pek fazla göremiyoruz. O iş ne olacak?

WOOK: Liderimiz Suji bizimle pek iletişime geçmiyor, açıkçası biz de onu ara sıra bazı günler eğer şanslıysak görüyoruz diyebiliriz.

KAI: Peki bir lider değişikliği söz konusu olabilir mi?

WOOK: Belki olabilir, o konuda pek bir bilgimiz yok ama olma ihtimali yüksek diyebiliriz.

KAI: Peki grubunuzun başarısı ve fanları hakkında ne düşünüyorsunuz?

JIWON: Daha da başarılı bir grup olacağımıza inancım tam. Bu başarımızın yanında fanlarımızın da bizimle beraber olup bize sonuna kadar destek vereceklerine inanıyorum.

W.LIANG: Şahsen ben bu kadar ünleneceğimizi düşünmüyordum. Biliyorsunuz entertainmentimiz daha bu sene çalışmalara başladı ve bir anda bu kadar stan elde etmesi mucizevi ve mutluyum, fanlarımız ise onlara bizi destekledikleri için teşekkür etmek istiyorum. Bizi çok güzel seviyorlar.

HWAN: Bence grubumuz gayet iyi ve büyük yerlere gelecek, çokça başarımız olacağına ve hayranlarımızın daima arkamızda olacağına inanıyoruz. Umarız ki hayranlarımızın desteği ve sevgisi ile onları hayal kırıklığına uğratmadan başarılı ve büyük izler bırakan bir grup olacağız ki şuanki başarımız bile bizim için büyük bir şey.

WOOK: Grubumuz aşırı derecede hızlı gelişme gösteriyor ve bu bizi grupça çok mutlu ediyor. Bence fanlarımız da bizi bizim onları sevdiğimiz gibi sevecekler.

ARES: *gülümser* Şu an aşırı mutluyum, son günlerde fazlaca stres yapmıştım yeni açılmış bir entertainmentte bu kadar tanınan bir grup olabileceğimizi düşünmüyordum. Ayrıca kalabalık bir grubuz, büyük risk taşıyorduk ama şimdi bir anda patlamamız ve bu kadar güzel seven fanlar elde etmenin sevincini yaşıyoruz.

LINCONG: Başarımız ortada bence, yeni çıkmış bir grup iken böyle isek ileriyi düşünemiyorum. Legend, sizi seviyorum.

JAEMIN: Şu an omuzlarımdan bir yük kalktı çünkü başardık izlenme rekorları kırıyoruz 24 saate 12 milyon izlenme alan tek çaylak grubuz. Legend, sağ olun

DANIEL: Şey... ben biraz utandım galiba of... ben sadece Legendlara teşekkür etmek istiyorum
TEŞEKKÜRLER LEGEND

ᴛʀᴇᴀsᴜʀᴇ ᴠʟɪᴠᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin