*Kamera açılır ve gözlüğünü burnunun üzerine ittirip kameraya el sallar*
"Merhaba Legend, karşınızda Treasure'un en sevimli üyesi Shin."
"Okul gösterisi sunucusu gibi mi oldu sanki..?"
*Güler*
"Her neyse, sizleri gerçekten çok özledim~ bu yüzden konuşabilmek için bu yayını açtım."
*Kendi kendini alkışlar*
"Yalnız olmak çok zor Legend. Beni alkışlayacak kimsem yok."
"Şimdi, elimden geldiği kadar yorumlarınızın çoğunu okumaya çalışacağım."
*Saçlarını eliyle alnına itip cevaplamak için bir soru arar*
"'Grupta kavgalı olduğun bir üye var mı?' Hm.. Güzel soru! Grubun yarısı. Geçen gün muzlu süt stoğu bittiği için grup arasında silahlı çatışma çıktı."
*Kamera'ya yaklaşıp fısıldar*
"Siz sakın üyelerinizi silahla vurmayın."
*Güler*
"'Evcil hayvanın var mı?' Maalesef yok, ama olmasını çok isterdim."
*Dudağını büzer*
"Ama olsun~ Grupta 20 farklı hayvan var zaten."
*Gülümser*
"'Fanlarınız hakkında ne düşünüyorsun?' Ah, Legend gerçek bir aile gibi. Bizi her daim desteklediğiniz için size ne kadar teşekkür etsem az. Eğer sizin desteğiniz, sevginiz olmasaydı buraya kadar gelemezdik. Sanırım.. Kelimelere dökebileceklerim bu kadar çünkü böyle konuşmalarda hiç iyi değilim Legend, çok özür dilerim."
*Mahçup bir şekilde gülümser*
"'Hayat enerjini ve pozitifliğini neye borçlusun?' Sadece tek bir defa yaşayacağımı fark ettiğimden beri böyleyim. İnsanların hayatlarının bir dönüm noktası olur, işte ben o zaman hiç bir şeyin kendini üzmeye ve hayatını karartmaya değmeyeceğini fark ettim. Her ne kadar bir şey seni üzse de, onun karşısında güçlü durmalısın. Sadece bir kere yaşayacağını bildiğini söylemek yerine gerçekten bunun farkına varıp hayatını öyle şekillendirmelisin. Değerli olduğunun farkına varmalısın. Değer görmediğini düşünüyorsan, Turuncu hissetmelisin! *Gülümser* İnsanlar Turuncu'yu sevmediklerini söyler ama içten içe turuncuyu severler. Sadece bunu kabul etmek istemezler. Oysa Turuncu en sevilen renktir."
"Ha, bir de; Portakallı şeker, Hayat enerjimi portakallı şekere borçluyum."
*Göz kırpar ve güler*
"'Şu aralar en çok dinlediğin şarkılar neler?' *Telefonundan Spotify'ı açıp "En çok dinlenenler" adlı listeye girer ve ekranı kameraya tutar* Spotify'ın dediğine göre; en çok Melanie Martinez - Crybaby, Billie Eilish - Wish you were gay ve Fin Draper - Cradles dinliyormuşum. Hepsini öneririm, dinlerseniz pişman olmazsınız."
*Gülümser*
"'Bateri çalmayı nasıl ve ne zaman öğrendin?' Bebekken, Davul tarzı enstrümanlara çok meraklıymışım. Ailem de 9 yaşıma gelince beni kursa yazdırmış ve bir günde tüm temel terimleri ve mantığı çözmüşüm. Profesyonel olarak çalmaya ise 15 yaşında başladım. Bu kadar."
*Yorumlara bakar*
"Sanırım daha fazla soru yok? Galiba güle güle demenin vakti geldi Legend. Sizi seviyorum, kendinize iyi bakın ve sakın Korona kapmayın!"
*Kameraya el sallar ve kapatır*