ירדנו למטה אני ראשון וליאו בא אחרי הלכנו למטבח והתחשבו לאכול אמא הכינה פסטה בולונז ליאו התישה לידי ואמא ישבה לידי בצד השני ככה שהייתי באמצע
״ אתה בסדר? אמי שאלה את ליאו ״ כן תודה״ אמר ״ תודה שאת דואגת לי ותודה שאת נותנת לי לישון אצלכם עד שההורים שלי יבואו ״ אמר וחייך ״ אין בעד מה ״ אמרה ״ אם אפשר לעזור למה לא?!״ הוסיפה ואני חייכתי ראיתי שטוב לו ״ אז לואי איך בינתיים?״ שאלתי
״ בסדר לא ממש ראיתי את הארץ״ אמר בבישנות 😊 ואני חייכתי הלך ״ בוא נלך לטייל קצת ואראה לך את המקום״ אמרתי ״ בוא נלך להתארגן ״ אמרתי בנוסף וקמנו למעלה להתארגן התארגנו ויצאנו הלכנו לפארק לגלידריה ומלא מקומות ואז הלכנו למקום ואז הלכנו לים אמרתי ״ למה באנו לפה ?״ שאל לואי ״ פה אני הולך שאני רוצה לחשוב או להיות לבד ״ אמרתי ״ ואני רוצה לומר לך אם אתה רוצה זה יכול להיות גם המקום שלך ״ אמרתי לו והוא בתגובה חיבק אותי ״ תודה ״ אמר
״ יאלה בוא נחזור הביתה ״ אמרתי ״ טוב ״ אמר והלכנו הביתה.
הגענו הביתה וישר עלינו לחדר ״ אה ראיין״ אמר ליאו ״ כן?״ שאלתי ״ אני רוצה להתקלח, כיפה המקלחת? ואיפה יש מגבת?״ שאל ״ בוא אני אראה לך״ אמרתי והלכנו למקלחת ״ תודה ״ אמר ״ אם אתה רוצה משהו תקרא לי ״ ״ תודה״ אמר עוד פעם ״ בכיף״ אמרתי וחזרתי לחדר.
הוא כזה בישן שהוא כזה חמוד 🥰🥰 והוא מהמם ונחמד שחמוד ודי הוא מושלם 😍😍 למה יש לי את הרגשות האלו הוא רק בא! למה כל פעם שהוא נמצא לידי או מחבק אותי אני מרגיש חם והלב שלי קופץ כל פעם ולמה שהוא הולך אני מתגעגע אליו אוך ולמה שהוא בוכה באלי לרצוח את מי שגרם לו לבכות ולנחם אותו נראלי התאהבתי בו! אבל איך אפשר להתאהב פחות ביום? ואם הוא לא אוהב אותי גם! למה החיים כאלה מסובכים 😤 כולי נסחפתי עם המחשבות ..
אני לא גי אולי אני כן?🤔 ופתאום הוא מכנס לחדר והלב שלי מנתר במקומו והסמקתי והוא ראה את זה והסמיק גם אולי הוא גם אוהב אותי ?! שאלתי את עצמי
אולי אני יספר לו עכשיו? טוב אני יספר על החים ועל המוות ״ הי ״ אמרתי ״ היי ״ אמר ״ אני רוצה לדבר איתך על משהו חשוב ״ אמרתי והוא הסתכל עלי מבולבל ״ אוקי על מה ״ אמר ״ אתה יכול לסגור את הדלת ?״ אמרתי ״ כן רגע״ אמר והלך לסגור ״ אני יודע שזה שרק הכרנו אבל אני חושב שאני מאוהב בך ״ זהו אמרתי ואז הוא היה בשקט ואני בלחץ נו שיענה ״ אני גם חושב שאני אוהב אותך אבל אני מפחד ״ אמר ״ ממה ״ שאלתי ״ מזה שאולי אתה תיפרד ממני״ אמר ״ בחיים אני לא אפרד ממך ״ אמרתי ״ ליאו ברקר אתה רוצה להיות הבן זוג שלי ? שאלתי ״ כן ״ הוא אמר והתנשקנו ואני מרגיש פרפרים בבטן ואז התנתקתי ממנו ״ ליאו אבל בינתיים בוא השאיר את זה בננו, אוקי? שאלתי ״ טוב ״הוא אמר ואני נישקתי אותו ״ בוא נלך לישון מאוחר ״ אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה החלפנו בגדים כני הלכתי להתקלח והלכנו לישון.
YOU ARE READING
What am I? ( boy&boy)
Romanceראיין בן 16.5 נער רגיל בכיתה יא עבר בגידה מצד חברה שלו ובן יחיד לאם יחידה ולא יודע ששיקרו לו לו כל חייו ליאן בן 16.5 גם אחד מהאומים שבאים מניו יורק נער שעבר הרבה וקשה לו לסמוך על אנשים מה שיקרה ששניהם יפגשו? למה ריאן יש לו רק אמא ? ומה האמת שמסתי...