Na Titanicu vládla príjemná atmosféra, mnoho ľudí sa prechádzalo Titanicom. A pripravovali sa na svoju prvú večeru, ktorá sa mala uskutočniť už po zástavke vo Francúzskom Cherbourgu. Daniel skoro tri hodiny presedel na člnovej palube na lavičke a zabíjal čas čítaním knihy. John, ten zabíjal čas vo fajčiarskom salóniku pričom hral karty a tam bol aj Patrick. Dámy tie ako väčšina vysedávali v miestnosti zvaná lounge, kde strávili chvíle pri pití čaju. Táto miestnosť vyzerala ako najdrahšia miestnosť na celej lodi. Toľko veľa krásnych ornamentov na stenách a v stĺpoch v tejto miestnosti neboli to najkrajšie čo táto miestnosť obsahovala. Mala tu i knižnicu a niekoľko veľmi komfortných zelených sedačiek a stolíkov. No skvost tejto miestnosti bol gigantický luster, bo biely a krásne ozdobený.
Ellis, ktorá sa ocitla v krásnej bielej miestnosti so stĺpmi a veľa stolmi na čítanie a písanie. Písala svoju novú knihu, ktorú plánovala po príchode do Spojených štátov vydať vo vydavateľstve. Táto miestnosť okrem bielych stĺpov obsahovala i iné prvky luxusu. Veľmi pohodlné sedačky, ornamenty na strope, nádherné zelené rastliny popri stene. Táto miestnosť mala veľké okná vyplnené štvorčekmi. Vedľa okien boli veľké červené závesy. Písacia a čítacia izba mala i odľahlú časť, do ktorej sa dalo dostať po prejdené obrovského oblúku na strope.
„Čo si obliekaš na prvú večeru?" opýtala sa Izzi.
„Na prvú večeru sa nikdy neprezlieka, takže len toto čo mám na sebe," odvetila jej Lexie.
„Prečo?"
„Lebo je to proste taký zvyk, robí sa to tak," zasmiala sa Lexie.
Keďže Daniel čítal asi tri hodiny neustále len tú knihu, tak ju celú aj prečítal a odložil. Chvíľku zostal a rozjímal nad morom a dýchal čerstvý vzduch. Keď slnko pomaly začalo zapadať a vytváralo krásne farebné divadlo, zostal na člnovej palube pozerať toto nádherne zjavenie. Slnko vyzeralo akoby sa pomaly potápalo na dno oceána, ani si nik nevšimol, že loď z ničoho nič začala spomaľovať až zastavila úplne. Chvíľku nechápal, že čo sa môže diať, no potom uvidel malú jednokomínovú loď, ktorá sa približovala od pevniny ku Titanicu. Bola to loď, ktorá pomáhala s prestupom z pevniny na loď cestujúcim, ktorí nastupovali tu vo francúzskom Cherbourgu. Posádka spustila z Titanicu obrovskú kotvu. Svetlá z kajút Titanicu sa odrážali od oceánu a vytvárali tým pekné obrazy na vode. Daniel po pár minútach zaliezol za Ellis, avšak on si tam vytiahol výkres a začal kresliť.
YOU ARE READING
Plavba na lodi snov
AdventureNové storočie prinieslo so sebou nespočetné množstvo vynálezov a možností, ktorých sa neboja chopiť ani mladí ľudia ako John a priatelia.