♂Дотоожтой зурагчин ♀

17 1 0
                                    

Ахлах сургуулиа төгсөөд их сургуультайгаа зохицуулан модел хийж эхэлсэн.  Гадна үзэмж , өндөр, авъяас гээд юу л бол юуг өөрийн болгох гэж хичээл зүтгэлээ зориулдаг 19 настай оюутан охин .
Ирээдүйд Парисийн загварын шоунд оролцож, алдартай загвар зохион бүтээгчдийн урласан хувцсыг өмсөн тайзан дээр алхахыг мөрөөддөг.  Энэ мөрөөдлөө анх  8 настайдаа ээжийнхээ тайзан дээр алхаж байгааг  хараад л олж авсан . Ердийн нэг ээж гэхээсэй илүүтэй гайхалтай үзэсгэлэнтэй гүнж алхаж байгаа мэт л . Тэрнээс хойш цаг  үргэлж өндөр өсгийт, жин , өндөр, царайндаа анхаарч хичээлээ ч сайн хийх болсон . Ахлах сургуульдаа хөөрхөн гэдгээрээ алдартай сурагчдын зөвлөлийн дарга байсан бол их сургуульдаа хамгийн шилдэг сурагч болхыг зорих болно.  Бүх зүйлсээ төгс байлгаж бусдын нүдэнд сайхан харагдах гэж хичээсээр ирсэн 11 жил.  Одоо л бүх зүйл эхэлж байна .

Гайхамшигт загварын ертөнцөд хөл тавиад 7 хоног л болсон над шиг анхлан суралцагч болон алдартай зурагчин Жон Жонгүг нарын анхны  хамтран ажиллах зураг авалт өнөөдөрөөс эхэлнэ. Залуухан , халуухан , авъяаслаг, суу билгээрээ алдартай зургаа авхуулах дургүй зурагчин.  Интернэтэд ямар ч зураг байгаагүй.  Түүний дээр олдож болох ганц хоёр мэдээлэл нь нэр , ажил мэргэжил, алдар нэр болон хамтарч ажилж байсан хүмүүс нь л байсан.  Хамтарч ажилж байсан модел, жүжигчин, аядолууд тэрнийг хөгжилтэй, гаж , халуухан, царайлаг, адаар зэрэг тодорхойлдог ба яг тийм гэх зүйл олж авч чадаагүйТиймээс зураг авалт болох студид л тэрний талаар сайн мэдэж авах байх . Намайг дайчилж чадахаар чадварлаг нэгэн шүү дээ .

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Студид ирэн хаалга аяархан нээн дотогш оров . Хүн бүү хэл амьтан ч харагдахгүй байна . Магадгүй би түрүүлээд ирчихсэн бололтой.

Эргэн тойрноо ажиглан алхсаар жижиг сандал олж суун хүн орж ирэхийг хүлээхээр шийдэв

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

♀Lucky girl ♀Where stories live. Discover now