komik sözler

13 6 6
                                    

Biri de çıkıp demiyor ki kırmızı mercimek neden turuncu?

Kafataslarında beyin yerine tilki taşıyan kızlar var.

Kim o diye sorduğumda “ben” diyen herkese kapıyı açarım, net.

Sperm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.

İlişki durumum oda beni seviyor, bende odayı, ama salon da çok tatlı.

Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.

Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum. Çünkü ders dikkatimi dağıtıyor.

Hazır telefon yine deli gibi ısınmışken gömlekleri ütüleyeyim.

Bazen kaçmak istiyorum. Sonra aklıma müge anlı geliyor. Vazgeçiyorum.

Bir kadını ağlattıktan sonra kendini ateşe atan tek varlık soğandır.

Evladım sınav kâğıdına baktım, yazın okunmuyor. Kışın okuyun o zaman hocam.

Aşkım ben çok mu şişmanım? Şuradan kendine 2 sandalye çek anlatıyım.

Anneme dünya rekorunu kırdım dedim, iyi yaptın sana da bir şey dayanmıyor dedi.

Ulan Muhittin diye bebek ismi mi olur 2 aylık çocuğun elini öpesim geliyor.

Bu evden başımı alıp gidesim var dedim. Cevap gecikmeden giderken çöpü at dediler.

Seviyor ama gelmiyor? Dimi öküz de öyledir işte trene bakar ama binemez.

2 gecedir yıldız kayıyor sanıp dilek tutuyorum meğer 5. Kattan komşu sigara atıyormuş.

Metrobüste kavga edin, bağırın, çağırın her şeyi yapın ama osurmayın abi ya.

Sen bana bir adım gel, ben sana bir değil, iki değil, üç değil, tam dört kavanoz bal 100 TL.

Gizlice taksimetreye bakmaya çalışırken sol gözüm taksicinin kucağına düştü.

Emlakçı bir ev gösterdi, apartman kapısına hızlıca çıkarsan vurgun yiyorsun, bir altı mağma.

İki diş şarjım kaldı ne demek lan batarya yerine sarımsak mı takıyon telefona.

İlk adımı kız atmaz. Trip atar, tokat atar, göbek atar ama ilk adımı atmaz olum öğrenin bunu.

Ruh halim; iphone da geri tuşu arayan Samsung’lu. Öyle ne yapacağını bilmez.

Eve hırsız girip, odamın dağınıklığını görse biri benden önce davranmış der geri çıkar, o derece.

Annem sende göz var dedi. 23 yıl sonra fark etmesine çok şaşırdım gerçekten.

Yerlere çöp atmayın yazısını okuduktan sonra çöplerini havaya atmaya başlayan arkadaşı kutluyorum.

Bankamatikten para çekince sayan vatandaş, para eksik çıksa ne yapacaksın çok merak ediyorum.

Ateist olabilmek için kelime-i şehadeti tersten okumanız gerekiyor öyle her isteyen dinden çıksa ohoo.

Allah'tan mal mülk istedim sanırım mal kısmını yüksek sesle söyledim. Yağdırıyor kurban olduğum.

Aynı hatayı iki kez yapmam ben. En az 5-6 kez yaparım ki iyice emin olayım. Sağlamcı bir yapım var benim.

Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız gençler anlaştık mı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🖤Değişik Ama Güzel Sözler 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin