Seo Hyun-Jin (Soo Baek-Hyang/Solnan (Solnan dizideki sahte ismidir))
Seo Woo (Seol-Hee (Solhi))
Jo Hyun-Jae (Myung-Nong)
Jun Tae-Soo (Jin-Moo)
°°°
Tür: tarihi, geçmiş, aşk, kral, krallık, kayıp prenses, acı, drama
Bölüm sayısı: 54
Yapım yılı: 2013-2014
Ülke: Güney KoreYouTube: ✖
Netflix: ✖
Viki: ✖°°°
Dizide Solnan, annesi Chaehwa, üvey babası Kuchon ve kız kardeşi Solhi ile birlikte mutlu bir yaşam sürdürmektedir. Solnan Kral Moo Yung’un kızı olduğunu bilmiyordur. Bir gün ailesi ve köylüler Prens Jimnu tarafından öldürülür. Babası ağır yaralıdır. İki kız kaçarlar. Annesi ölüm döşeğindeyken Solhi’ye yanlışlıkla ablasının kralın kızı olduğunu söylemişti. Solhi bunu fırsat bilerek ablası Solnan’ı yarı yolda bırakarak saraya ulaşmış ve kendisinin Solnan olduğunu söyleyerek prenses unvanını almıştır.Ve artık Solhi'yi arayan ablası birçok zorluk atlatmak zorundadır.
°°°
°°°
Öncelikle ben bu diziyi googlede izledim başka bir yerdede bulamadım zaten.
Bu çok harika bir dizyidi benim için. Baya şaşırdım yerler falan oldu ve çokta duygusal bir dizi bana göre bence izleyin. Zaten türkçe çeviriside olduğu içi bence baya iyi ama ben bunu goohleden izleidm o yüzden diyer yerlerde varmı bilemem tabi. Klipte sadece ikisin arasında geçeni gösteriyo daha iyi bir kilp bulamadım ama baya olaylar oldu yani kzın çekti zorluklar falan. Bağzı yerlerde cidden ağlattırıyo insanı.