🌌Tizenkilencedik🌌

377 25 10
                                    

Pár év múlva

Jungkook szemszöge:
Nevetve néztem, hogy Yoongi és a Jennie húga a kertben szaladgálnak
- Elkaplak!!! - nevetett Yoongs
- Nyem, nyeeem, Oppaaaaa nyeeeemm - futott sikítozva Jia
- Meg vagy - kapta el Yoongi.
- NEEEH - visongott Jia. A szomszéd néni gyilkos szemekkel nézte Yoongit és Jiát. Szerintem ő képes lenne a kalács tésztájával felkötni minket.
Na de most egy kicsit az elmúlt pár évre térve!
Hyunávál megbékéltünk. Ő azért volt olyan amilyen, mert rossz, nagyon rossz társaság tagja lett, de mostmár szerető közösségben van és mindenben segít.
Jennie megházasodott Jacksonnal akiknek 2 év múlva gyereket is szült. Jia most 4 éves.
Jimin és Chaeng szét mentek tavaly már 3 éve. Chaeng és Solar sok küzdelem összejöttek. Jimin Hyunávál kavart... De Hyuna inkább igazi kapcsolatot akart.
Jimin pedig egyedül éldegél.
Jisoo Jennie apja vállalatánál modellkedik. Jin és Jisoo egy szép párt alkotnak lassan 1 éve. Noona Hyung menyasszonya.
Namjoon és Taehyung kemény 2 napig voltak együtt aztán szakítottak, mert Nam szerencsétlen volt és eltörte Tae telefonját és a laptopját, majd elbaszta a kávéfőzőjét is plusz leszakította a függönyét is. Taehyung azóta egy kisállat kereskedésben dolgozik, Namjoon pedig irodalom tanár lett.
HoSeok valami csajjal tengeti a minden napjait, de baszik nekünk bemutatni.
És akkor mi...
Össze költöztünk Yoongival egy nagyobb házba. Anya elvállt apámtól aki, mint kiderült megcsalta még házasság előtt... De anya most boldogan él egy férfival aki tényleg szereti.
Én a férje lettem és ő is az én férjem. Már a gyerek örökbe fogadást is elintéztük 2 nap múlva megyünk a kislányunkért...
Min Yerim-ért.

Hívhatjuk szerelemnek? -Yoonkook- Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ