Maya a Dominik chodí spolu už 2 roky. Všechno to začalo 1.1 2018, kdy Dominik posbíral všechnu odvahu Mayi oddat jeho lásku. A Maya řekla ano, od té doby se rozkvetl velice dobrý vztah plný romantiky.
Až do doby 10.4 2020. Dominik a Maya spolu stále chodí, ale už se ta jiskra, jako za staré doby, ztrácí. Maya má obavy.
Bojí se, že ho ztratí. Všimla si to už před měsícem. Dominik lajkoval fotky na instagramu a ostatních sociálních platformách, velice překrásné ženy.
Ani se mu nedivila, byly velice krásné a vypadaly celkově mnohem lépe než ona. Mezitím co ona byla obyčejná holka, ony byly...perfektní. Překrásné oči, husté vlasy, hubené tělo, prostě všechno bez chyby. A to ona nebyla, byla plná chyb.
Proto se bála, že jí opustí a najde si jinou.
Nechala to zatím být, že to bylo normální. Ale touto dobou se začal Dominik chovat velice...zvláštně.
Začal často odcházet ven "s kamarády", kolikrát ani nepřicházel domů, vymlouval se na "zácpu" a podobně.
Bylo ji celkem jasný co se děje, ale nechtěla tomu věřit. Chtěla spíš věřit tomu, že doopravdy nestíhá, doopravdy chodí furt ven. Ale pravdě se vyhýbat nejde,....pokud to tedy je pravda.
Bylo 8 večer, a Dominik nikde, zase "nestíhal".
Maya měla touhu si otevřít vodku a vysrat se na všechno. Brečela, třepala se strachy. Strachy z toho co bude muset udělat.
Konfrontovat ho o tom.
Normálně se ho nebojí, ne to v žádným případě, spíš naopak. Říká mu všechno co jí trápí. Tak proč se ho bojí zeptat na jednu pitomou věc?
Je to strach z hádky? Strach z opuštění? Strach ze samoty? Pravděpodobně ano.
Ale udělat to musí, musí vědět pravdu, jestli jí doopravdy miluje, nebo už ne.
Už dříve dneska se ptala svých dvou nejvěrnějších kamarádek 5ti let. Co má tedy dělat? Nechat to být, nebo ho konfrontovat?
Nakonec se shodly, že ho musí konfrontovat dřív nebo později.
Uběhlo už 30 minut. Je velice zajímavé jak lidský mozek se sám dokáže zabavit na tak dlouhou dobu.
Dokud tedy neslyšela cinkání klíčů od domu. Dominik byl doma.
Tréma v jejím břiše se začala zvětšovat ještě více. Přišel čas.
,,Včeličko, jsem doma." Ohlásil Dominik
Žádná odpověď.
,,Jsi doma?"
,,Ne, jsem nahoře." ohlásila Maya zpět.
,,Tak co kočičko, jak pak se máš?" Dominik se zeptal.
,,A-Ale dobře,... hej chtěla jsem o něčem s tebou mluvit-"
,,Okej, ale počkej, si odložím věci"
...
Maya začala přemýšlet.
Mám to řešit nebo ne?-
Ne, musím, už je čas tohle řešit.
Maya šla do obýváku, kde Dominik seděl na gauči.
,,Hej, víš chtěla jsem s tebou o něčem mluvit."
,,No, a co máš na mysli?"
...
YOU ARE READING
Tak mi to dokaž (Domaya)
Romancemade by : Lada a Anna (většina by Lada) 18+ smut daddy kink, BDSM, bondage, chocking.