17 Май. 19:45ч.
Анна, слизай вече! Ще закъснеем за вечерията. - извика се брат ми-Джейсън, от долният етаж.
Бързо грабнах малката си чантичка, като набутах телефона си в нея. Слязох на долният етаж и заварих брат ми, който потропваше леко с крак и гледаше часовника на ръката си.
Тръгваме ли? - попитах и той ме погледна строго. Не отговори. Само ми направи знак да го последвам към входната врата.
Винаги е бил строг. Дори когато разтряхме. Той винаги беше най-сериозният от всичкини в семейството. Щом пристигнахме пред ресторанта, побързахме да влезем вътре. Във фоайето беше застанала жена на средна възраст, облечена в не много скъпа рокля с цвят бордо стигаща до над коленете й. Във въздоха се осещаше сладникавия аромат на парфюма й. Сигурна съм на 99% , че беше Cherish. Струва не повече 15$. В ръцете си държеше кожена папка. Ние се приближихме към нея и тя както очаквах попита дали имаме резервация. Брат ми бързо и отговори на въпроса. Тръгнахме към големите врати на залата в ресторанта. Залата грабваше човек с изняшните си високи тавани, цялата изяшна дървесина, която се намираше тук и кралско червините завеси спускащи се отстрани на всеки прозорец. Церия ресторан имаше визия напомняща на 1940 г. Масите бяха може би в три основни редици. Бяха покрити с изискани бели покривки, столовете бяха тапицирани с изкуствен зелен велур. Баща ми и другите ми двама братя стояха на централната маса и си говореха небрежно на пръв поглед. Аз и Джейсън се присъединихме към тях.
*******
Деца мои! Днес сме се събрали, защото брат ви Камеран иска да ни съобщи нещо важно. Мисля, че е време да го оставим да говори. - каза баща ни и се облегна на стола си, който се намираше от дясната ми страна.
Всички оставха приборите си и погледнаха към Кам. Аз се облегнах на стола си и също погледнах брат си.
Както знаете, преди шест месеца поех напълно управението на новата компания, която придоби семейство Кларк в Лос Анджелис. - каза той но другият ни брат Коул го прекъсна.
Да и затова се измъкна от коледната вечеря. Остови мен и Анни да търпим братовчеда Пит цели два дни! А той беше започал пак да събира копчета!? Това много трудно ще ти го простя, да знаеш. - каза той.
YOU ARE READING
𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦
RomanceЛюбовна история, която на пръв поглед не се различава по нищо от останалите тук. Анна Кларк е дъщеря на мафиотски бос. Блейк Джонсън е дасната ръка на чичо й. Какво ще се случи между тях? Чесна казано нямам на идея.