1 nie wiedza

5 0 0
                                    

Zaczęły się wakacje  2019 roku oczywiście moje urodziny nie były w domu tylko na obozie .
Jak zawsze
Co roku jeżdżę na obozy na ten  pojechałam w góry
Jechaliśmy pociągiem jak zawsze i była przesiadka w Warszawie noc była długa ale zabawna były różne gry i zabawy z dziewczynami .
Przedziały w pociągu były po 6-7 osób Ja nie jestem osobą którą  dużo osób  lubi  nie jestem bogata ani nie mam drogich ciuchów .
Bardziej jestem osobą która w życiu sobie radzi ,oceny są znośne w szkole , uśmiechniętą zawsze , odważną ale jednocześnie bardzo skrytą ,rozgadana na maxa ,miłą
Dla mnie najważniejsi są przyjaciele wszystko dla nich zrobię
Jednak trudno  mi zaufać komuś bo w przeszłości miałam trudne relacje z starą klasą
Byłam dla nich ofiarą dobrze że się przeniosłam bo gdybym tam została to bym nie wytrzymała

Naszczęście obozowa grupa jest fajna i miła chociaż nie wszyscy . Zawsze będzie ktoś kto nie lubi ciebie ani nie jest miły .
Jak dojechaliśmy na miejsce obozu to zaczęła się super zabawa co drugi dzień szliśmy w góry .
2 dnia wyruszyliśmy i wtedy poprostu była magia gadałam z moją przyjaciółką Asią i innymi a głównie z Pawłem kolegą którego poznałam na obozie ja go nie znałam wcześniej a okazało się że on mnie zna skąś jeszcze znaliśmy się w sumie od 3 lat tyle pamiętałam ale dopiero teraz zauważyłam go . Ciągle na obozie gadaliśmy wiedzieliśmy o sobie wszystko przy nim dziwnie się czułam ale wiedziałam że mu mogę wszystko powiedzieć .Miał jednak najleprzego przyjaciela na obozie i przy nim nie gadało się fajnie z Pawłem bo ciągle o nas mówił jaka słodka para itp. a to mnie zawstydzało i widziałam że chyba jego też. Któregoś dnia zadzwoniłam do mojej koleżanki powiedziałam jej o wszystkim a ona powiedział że się zakochałam oczywiści się  wypierał.

nie znane uczucieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz