Hoofdstuk 9

184 1 0
                                    

Pov Juul 

Ik wordt wakker en merk dat ik tegen iemand aan lig. Ik kijk even goed en zie dan dat het Sem is. Ik schuif een stukje opzij en zie dan dat ik in een witte kamer lig. Ik probeer na te denken wat er is gebeurt. We liggen in een ziekenhuis dat weet ik wel. Ik krijg hoofdpijn van dat nadenken en ga met mijn hand naar mijn hoofd. Dan voel ik verband en van schrik schuif ik wat naar achter. Dan weet ik het weer... Storm en Lynn. Ik kijk naar Sem en zie een striem om zijn nek. Ik merk dat ik weer een beetje boos wordt dus ik ga weer rustig liggen. Ik kijk naar Sem en ik krijg een raar gevoel in mijn buik. Shitttt, dit kan niet. Ik kan mijn fk stiefbroer toch niet leuk vinden. Ik begin heel erg druk te worden in mijn hoofd en ik stap dan maar uit bed. Ik zie dat ik mijn kleren van gister nog aan heb. Ik pak een hoodie van Sem, die zit toch als een jurk. Ik trek hem aan ga even wat drinken halen. 


Pov Sem

Ik wordt wakker en zie dat ik in het ziekenhuis lig, ik denk even na en dan weet ik het weer. Ik zie dat juul niet meer naast me ligt. Na 5 minuutjes komt Juul binnen ze heeft mijn hoodie aan ik moet lachen. Ze grijnst en komt naast me liggen. "Hoe gaat het nu met je" Ik voel even aan mijn nek "wel goed I think" Ze lacht en gaat op haar bed liggen. Dan komt de dokter binnen "Jullie ouder komen over 4 uurtjes, hier is een iPad" "dankjewel" ik pak de iPad aan en zie dat er Netflix op staat. Ik kijk Juul aan "Netflix?'' Ze grijnst "altijd" ik trek haar naar mij toe zodat ze op mijn bed ligt. We kijken een film en na een tijdje wordt het super koud op de kamer. Juul rilt ook dus ik sla mijn armen om haar heen. Ik voel da ze haar armen ook om mij heen slaat. Ik glimlach, nee   Kut sem, dit kan echt niet, ik denk dat ik haar leuk vind......

Waarom mijn stiefbroer?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu