Pierwszy dzień w UA

212 13 21
                                    

Pov.Reader
Była godzina 5:00nad ranem obudził cię z snu odgłos piosenki co oznaczało że twoja najlepsza przyjaciułka Akina  do ciebie napisała .

Akina - Hej mam nadzieje że  nie śpisz , chyba pamiętasz że dziś nasz pierwszy dzień w  UA?
                     [T.I]-chyba wież że mnie obudziłaś, i tak wiem że mamy dziś pierwszy dzień w UA. Wiec teraz nawet mi nie odpisuj I DAJ MI SPAĆ!

Już żadne powiadomienie nie przyszło ci , i poszłaś się położyć lecz nie umiałaś zasnąć. Była już 6:00 wieć postanowiłaś iść się przebrać w mundurek szkolny ,umyłaś żeby , uczesałaś włosy i zrobiłąś sobie dwa francuzy . Wyszłaś z pokojui skierowałaś sie do kuchni tam czekała karteczka gdzie pisało :
"Córeczko ja z tatą wychaliśmy za 4 miesiące nie chcieliśmy cię budzić , zostawiliśmy tobie,5000 tysiecy złotych, wydawaj oszednie w loduwce czeka śniadanie sushi .
~twoja mama i tata"

Dla ciebie było to normalne że twoi rodzice wyjedżają na pare miesiecy , pieniądze które twoja rodzicielka ci zostawiła schowałaś w bezpieczne miejsce , otworzyłaś lodówke gdzie faktycznie czekało sushi .Schowałaś swoje pożywienie do plecaka i poszłaś ubrać buty i płaszcz oraz szalik i nauszkinik z racji takiej bo była zima i było -6°c .Wziełaś swoje klucze i plwcak zamknełaś swoje dzwi i kierowałaś się do szkoły . Gdy byłaś przed dzwiami jakiś chłopak wprost na ciebie upadł.
-ał...
??-pacz jak chodzisz szmato .
-Pierdol sie
??-ph...
I w tedy on wstał i sobie poszedł. Weszłaś do środka szkoły i dałaś płaszcz , szalik i nauszniki do szafki zmieniłaś buty i zamknełaś szafke . po paru minutach znalazłaś swoją klase weszłaś do niej i każdy na ciebie popatrzał czułaś sie z tym skrepowana .podszedł jakią chłopak do ciebie i przedstawił się jako Denki kaminari od razu przypominał ci pikachu , i tak rozmawialiście przez całą przerwe , potem usiadłaś w pierwszym rzedzie ławek przy ścianie , przyszedł nauczyciel przepraszam powiedziałam przyszedł raczej się przyturlał w żółtym śpiwoże i sie przedstawił jako Pan.Aizawa wyglądał jagby nie spał pare tygodni miał długie czarne krecone włosy i szalik , pan Aizawa czytał obecność i nagle wyczytał twoje imie kazał tobie iśćna środek i się przedstawić i powiedzić o swoim darze i co lubisz robić.
Poszłaś na środek klasy i zaczełaś mówić
Hejka mam na imię [T.I] [ T.N] moim darem jest wiatr oraz woda. Moim zaintersowaniem jest taniec zazwyczaj tancze w sali do baletu - poszaś do swojej ławki .

------------
Heja jak sie wam podoba ? 390 słów .Dziekuje za przeczytanie iii... Prosze was o kometarze :3 dzieki papa

Dla Twojego Spojrzenia Zrobie Wszystko~| {Bakugo Katsuki X Reader}--zawieszone--Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz