Sziasztok Georgina vagyok és most elmesélem nektek a 2019-es nyaram:
Végre elkezdődött a nyár egy hosszú és fárasztó év után. Rögtön miután vége let a sulinak leutaztam egyik nagyon régóta ismert fiúbarátommal és szüleivel Balatonra.
Az út nem tűnt olyan hosszúnak mivel Danival ( a fiúbarátommal ) végig beszélgettük az utat.
Sokat unoztunk és csók házasság haláloztunk.
Mikor megérkeztünk kiválasztottam magamnak a legeldugottabb szobát, és behurcoltam a cuccaimat. Rögtön pár percen belül elindultunk a strandra Danival kettesben.
Rajtam még nem volt fürdőruha ezért megbeszélteük hogy elmegyünk egy fülkébe átöltöni. Miután átöltöztünk és lepakoltunk eszeveszetten rohantunk be a vízbe.
Egy jó 2 óráig áztathattuk magunkat a vízben mikor Dani megszólal hogy ő éhes. Ekkor kimásztunk a vízból és célbavettünk egy kajáldát. Mivel lángost akartunk enni rendeltünk egy-egy lángost, de mikor a pali hozta ki a számlát, inkább visszamontuk az egyiket. Így egy darabon kellett osztozkodnunk.
A lángos elfogyasztása után ittunk még egy jégkását kiwis ízesítésben. Az elő vacsora után visszaszaladtunk még egy órára a vízbe mivel nagyon szép volt a naplemente és a víz is.
Mikor letelt az egy óra kikecmeregtünk a Balatonból és törölközővel a vállunkon elindultunk át öltözni utcai ruhába. Az én autfittem egy kis rövidnadrág és egy ujjatlan ing volt amit még anyukám adott a halála előtt...
Az öltözés után úgy döntöttünk veszünk még egy sültkrumplit útra valónak. Egész a szállásunkig vezető úton beszélgettünk és röhögcséltünk egy ideig mikor is Dani keze elkezdett közeledni az enyém felé. Mikor elérte a kezem lágyan megfota...
Így sétáltunk míg elnem értük a szállásunkat.
Miután felsétáltunk a szobánkhoz Dani még az ajtó előtt egy puszit adott az arcomra mielőtt még beléptünk volna. Dani szülei még mindig a gépeik előtt ültek és dolgoztak. A köszönést elintéztük egy gyors sziasztokkal, nehogy megzavarjuk őket, és beszaladtunk a szobáinkba. Lefekvés előtt még küldtem egy üzenetet apámnak, hogy megérkeztünk a strandról. Ezután lefeküdten aludni.
Hajnali 2 óra lehet és arra keltem hogy valami vagy valaki zörög a konyhában. Nagy bátorságot vettem magamon és kimentem a konyhába. Mikor kiértem megláttam, hogy Dani az és őrülten keres valamit. Odaléptem hozzá.
- Dani te mit keresel itt ilyenkor? - kérdeztem.
- Én csak kerestem egy borospoharat! - felete.
- De minek neked az ilyenkor? - vontam kérdőre.
- Hát megtaláltam apa eldugott borát és arra gondoltam hogy megihatnánk így kettesben... - válaszolt lágyan.
- Figyelj inkább igyunk vizet mert a bor nem tesz ilyenkor jót! - próbáltam meggyözni.
- Rendben. - egyezett bele.
Ekkor megbontottunk egy üveg ásványvizet és kettesben megittuk. Mikor elfogyott a víz Dani megfogta a kezem és azt mondta, hogy szeretlek, és közelhajolt hozzám és megcsókolt. Abban a pillanatban felébrettem és tudattam magamban hogy ez csak egy álom volt szerencsére.
Másnap 10-ig aludtam és akkor is a Dani szülei vertek fel a hangos telefonbeszélgetéseikkel. Egyáltalán nem haragudtam rájuk mert azért 8-kor illett volna fölkelnem. Miután hosszas gondolkodás után úgy döntöttem hogy fölkelek, ezért kiszáltam az ágyamból és megágyaztam magam után. Azután fölkaptam a tegnapi rövidnadrágomat és egy barack színű fölsőt.
Ezután kentem magamra egy pici sminket és kiléptem a szobám ajtaján és célbavettem Dani szobáját. Mikor odaértem hozzá bekopogtam, amire azt a választ kaptam, hogy szabad. Tehát beléptem a szobába és közben jó reggelt-el köszöntem régi barátomnak. Azután megkérdeztem tőle hogy mikor indulunk a szrandra, mire ő azt felelte hogy most azonnal. Én erre visszarohantam a fürdőruhámért és egy kis naptejért, és már indultunk is a strandra. Az út nagyon rövid volt, mikor odaèrtünk vettünk egy hónapos velépőt a strandra mivel egy honapig nyaraltunk a Balcsin. Miután bejutottunk felkaptam a fürdőruhám, és vettün 4 darab palacsintát, mivel még nem reggeliztünk. Dani kettő csokisat én pedig kettő fahéjasat kértem.
Vártunk egy 5 percet, hogy elkészüljün a palacsinta, miután elkészült gyorsan megettük, és már is rohantunk be a langyos vízbe.
2 óra után kijöttünk a vízből, hogy bapozzunk egyet még gyorba ebéd előtt.
A napozás után átöltöztünk és elmentünk egy a strand mellett fekvő kis elegáns étterembe.
Úgy döntöttünk, hogy eszünk mind a ketten egy- egy hekket.
Miután megettük Dani fizetett és már indultunk is vissza a strandra.
Danivak úgy döntöttünk, hogy nem fürdünk, csak napozunk a parton. A gyors öltözés után kifeküdtünk a napra.
1 órával később észre vettem hogy Dani válla elkezdett vörörödni. Ekkor eszünkbe jutott, hogy elfelejtettük bekenni magunkat naptejjel🤦🏼♀️. Így sajnálatos módon úgydöntöttünk, hogy összepakolunk, és elmegyünk egyet fagyizni nehogy még jobban leégjünk. A közelben találtunk egy fagyizót ami nem volt olyan drága. Mind a ketten kettő- kettő gombócot ettünk. Szerintem nagyon finom volt a fagyi.
A fagyi megevése után elindultunk vissza a szállásra. Út közben Dani újra megfogta a kezem. Mikor felértünk a szobánk elé a szállodában az ajó előtt akart adni egy puszit de én szerencsére időben tudattam vele hogy inkább ne. Aznap többet nem is beszéltünk. Nagyon be volt sértődve, hogy nem engedtem hogy adjon egy puszit. Aznap vacsora nélkül feküdtem le aludni.
Reggel a szokásos utamon indultam volna a barátom szobája elé, de nem tettem meg. Úgy döntöttem inkább egyedül megyek ki a városba csavarogni. El is indultam egy fehér színű felsőben és egy kantátos nadràgban. Természetesen magammal vittem egy fekete tornazsákot amibe beleraktam a telefonom a pénztárcám és a bérletem. Először Siófokra mentem, azon belül is az árkádba venni magamnak egy pár új nadrágot. Miután beléptem az ajtón célbavettem a H&M- et.
A H&M-ben kiválsztottam magamnak egy nagyon rövid nadrágot amit végül meg is vettem egy ujjatlan kockás ingel egyetemben.
Miután kifizettem a ruhákat inkább úgy döntöttem, hogy hazamegyek, mert eljezdett nagyon fájni a fejem.
Mikor hazaértem bevettem egy fejfájás csillapítót és lefeküdtem aludni.Sziasztok!💕
Ez a könyv inkább mesélősebb lesz de remélem tetszeni fog!
YOU ARE READING
Egy lány nyara
AdventureEz a könyv egy làny nyarától fog szólni! Itt nagyon ritkán lesznek részek, viszont jó hosszúak lesznek!