~ 2. Fejezet ~

15 0 0
                                    

,,Mikor hazaértem bevettem egy fejfájás csillapítót és lefeküdtem aludni.''

Másnap reggel úgy döntöttem hogy egy filmel megpróbálom kibékíteni Danit.
Így is tettem reggel felkeptam egy laza rövidnadrágot és egy hozzá illő újjatlant, és már indultam is mozijegyet venni. Miután megvettem a jegyet, visszatértem a szállásra, hogy elhívjam Danit. Dani szerencsére eljött velem moziba. Az Titanic-ot néztük meg az újabb feldolgozásban. A film után úgy döntöttünk, hogy elugrunk valamit reggelizni, hamár nem reggeliztünk otthon. Egy nagyon elegáns étterem mellett döntöttünk, ahol aranyozott termekben lehetett elfogyaztani az ételt. Mivel svédasztal volt ezért teleettük magunkat mindenfélével. Mikor úgy döntöttünk, hogy ennyi kaja elég lesz, visszaindultunk a szállásra.
A szálloda ajtaja előtt kaptam egy puszit Danitól, aminek kivételesen örültem.
Mikor beértünk lefoglaltuk a legnagyobb tévét és megnyitottuk rajta a Netflix- et.
Nekiálltunk sorozatokat nézni. Először is a Riverdale 2. évadjának a végéig néztük meg.
A sorozat nézés után elindultunk fagyizni, a megszokott kis fagyizónkba. A fagyi megevése után kézenfogva vissza indultunk folytatni a sorozatokat. Az ajtó előtt természetesen nem maradt el aegszokott puszi.
Neki ültünk folytatni a sorozatot.
Az egyik csókjelenetnél Dani megállította a filmet és a filmben látottakhoz hasonló csókkal jelezte, hogy már nem haragszik. És teljesen le lettem sokkolva és nem is tudtam miz csináljak.
-Viszonozzam vagy inkább ne?- járt a fejemben.
Végül úgy döntöttem inkább viszonozom...
Egy jó 10 percen keresztül tartott az a csók, mikor is Dani elindította a filmet jelezve hogy már hagyjuk abba.
Miután meguntuk a sorozatok nézését, elindultunk csavarogni egyet. Elmentünk a megszokott kis fagyizónkba. Miután megettük a fagyit lementünk a strandra, hogy csobbanyjunk egyet. Mikor odaértünk megláttuk, hogy be volt zárva. A lezáró szallag mellett találtunk egy kis üzenetet is:

                    ,,Kedves látogató!
Kérjük nem menjen be a strand területére, mert történt egy sajnálatos haláleset, és most azz nyomozza a rendőrség!
              Megértését előre is köszönjük!"

Danival csak álltunk és néztük egymást, hogy mi történhatett. A hosszú ámélkodás után hazamentünk és elujságoltuk Dani szüleinek, hogy mi történt a strandon. A beszélgetés után lefeküdtem aludni, mivel a hosszú reggeli után már egy falat étel sem fért belém.

Sziasztok!💕
Bocsi ez a rész picit rövidebbre sikeredett, de ígérem, hogy kihasználom a lehetőséget, hogy szünet van (nem kell suliba járni) és megpróbálok hosszabb részeket firkantani!❤️
Bocsi a helyesírási hibák miatt!😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy lány nyaraWhere stories live. Discover now