Niye yeni kurgu yazıyorum dimi? taslaklarım dolu...
-
YA ALLAH BİSMİLLAH!
DESTUUUUUUR SULTAN NOMİN HAN HAZRETLERİ GELİYOOR!
-
İtalik kalınlar İngilizce.
-
Yazın başlayacağım buna, fikirlerinizi yazın kuşlarım.
-
Birde kitap mpreg, omegaverse değil '(
-
Neyse çok konuştum. *elle sahne değİştİrme efektİ*
-
°•°•°
11 yıl önce, Mart 2021
Çocuklar'ın 1 yaşına 3 ay var
Icheon Adliyesi, Aile Mahkemesi binasıİkili mahkeme binasından çıktığında aynı anda durdular, Jeno elini uzattı. "Arkadaş kalalım?" Jaemin bir kaç dakika eline bakmış ve sonra Jeno'nun elindeki pusete eğilmişti. "Özür dilerim Eumtan." bebeğinin yanağını okşadı. Elinde tuttuğu resmi dikkatlice yırttı ve yarısını pusetin içine koydu.
"Aslında kucağında ki Haneum, ama Eumtan'ın bunu bilmesine gerek yok. Beni de arama sorma sakın. Kore'de olmayacağım zaten." Jeno, Jaemin'in kullandığı kanguruda (şu kucakta bebek taşıyıcı var ya, o yani) ki Haneum'un alnını öptü. "Ona iyi bak." Jaemin kafa salladı. "Bakacağım. Sende..." Jeno gülümsedi. "Bakacağım Jaemin, söz veriyorum."
-
°•°•°
Günümüz: 2032
Dubai, Jumeirah Kümesi, 32. Ada"Haneum! Han!" Çalışma odamdan bağırdığımda cevap gelmemişti. "Elijah! Kaç kere seslenmem gerekiyor!" Masamdan sinirle kalktım ve kapıya hızla yürüyüp açtım. "Elijah hemen saklandığın yerden çık!" Elimi saçlarımdan hırsla geçirdim, 33 yaşında -genel sistemle 32- tek başına çocuk bakmak zordu.
"Başkan Na! lütfen sakin olun. Elijah bavulunu hazırlıyor. Biliyorsunuz gitmek istemiyor." Ağır ağır kafa salladım. "Onun isteyip istemediği önemli değil! Kore'ye döndüğümüzde ne yapacak! Dili gelişmeli." Odaya girdiğimde eşyaların etrafa saçıldığı bir manzara ile karşılaştım.
İstemsizce sesim yükseldi. "ELİJAH" Saklandığı yerden titreyerek çıkan oğlumu gördüğümde kendime sövmeye başlamıştım bile. "Elijah, özür-" Ona yaklaştığımda geriye gitti. "E-eğer bir babam olsaydı, eminim senden daha iyi olurdu!" Olduğum yerde çivilenirken yutkundum.
"Başkan Na! Başkan Na! Başkan Lee geldi" Mark'ın geldiğini anladığımda duraksadım, tam zamanında gelmişti. "Elijah'ya hazırlanmasında yardım edin" Aşağıya inmek için odadan çıktım. Yavaşça merdivenleri indim ve Mark'ı görünce durdum. "Mark?, oh tatlım da buradaymış. Nasılsın Julia?" Julia sarıldığında saçlarını okşadım. "İyiyim Nana amca. Sen nasılsın? Elijah nerede?" Ondan ayrılıp sırtından ittim. "Koş bakalım yukarı, odasında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╰♤▸twins at work | nomin [Tamamlandı☑️]
Fanfiction*TAMAMLANDI* ❝12 yıl önce boşanan çift ikiz çocuklarını paylaşır. Yıllar sonra karşılaşan ikizler babalarını barıştırmaya çalışırsa neler olur?❞ ××××××××××××× * Nct, Ex boyfriend au!! * NoMin, MarkHyuck *story, instagram °°°°°°°°°°°°°°°°°°° 🔞!not...