İtalik kalınlar İngilizce.
-
°•°•°
Günümüz: 2032
Dubai, Jumeirah Kümesi, 32. Ada"Jeffrey! böyle yapmaya devam edersen dönüşü çok ertelememiz gerekecek. Tanrı aşkına! Beni batırmaya mı çalışıyorsun? Şu zarar yüzdesine bak!" Toplantı salonundakiler bana çaktırmadıklarını sanarak kıkır kıkır gülmeye devam ettiler. "JEFFREY!son.uyarım."
Jaehyun'un sanki umursamıyormuş gibi yapması sabrımı zorluyordu. Titreyen elimi sertçe masaya vurdum. "JUNG JEFFREY! HERKES DIŞARI" Aniden sıçrayan çalışanlar telaşla dışarı çıktıktan sonra Jaehyun ayağa kalktı. "Bana mı bu tavrın?"
"Jaehyun...bunu başka bir çalışan yapsa da aynı tepkiyi verdim. Ama bu senin görevin maliyet analizini sen yapıyorsun. Bu otelin reklamını sen-" Jaehyun sertçe bileğimi yakaladığında yutkundum. "Bana patronluk mu taslıyorsun? Burada sen patron olabilirsin Jaemin, ama evde patron kim? Tartışmayalım istersen?"
Boşta ki elimle kolunu ovaladım. "İşle, ilişkimizi karıştırma Jaehyun!" Jaehyun bileğimi bıraktığında, ovuşturdum. "İlişkimiz? Söyle bana Jaemin, sen ben ve John dışında kim biliyor? Kimse!kendi oğlundan bile saklıyorsun ilişkimizi!" Jaemin iç çekti. "Döndüğünde söyleyeceğim, söz..."
-
Önümdeki dosyalara kollarımı koyup kafamı yasladım. Haneum'u özlemişim. Onu bir daha asla bu kadar uzağa, uzun süre göndermeyecektim. Kafamı kaldırıp çekmeceden bir çerçeve çıkardım. "Şu an..ne yapıyorsun acaba?"
Çerçevenin camının üstünden fotoğrafa dokundum. "Görsen tanır mısın beni?" Kapının açılmasıyla çerçeveyi çekmeceye geri attım ve kafamı kaldırdım. "Hyunie? Korkuttun." Jaehyun bana doğru yürüdüğünde ellerim anlık telaşla titremeye başladı. "Ne yapıyordun da bu kadar telaşlandın."
Tek kolunu belime sardığında zorlukla gülümsedim. "Hiç boşluğuma geldi, düşünüyordum sadece." Saçlarıma bir öpücük kondurdu. "Yorgun görünüyorsun?" Jaemin kafa salladı. "Bir planın varsa biraz şarap içtikten sonra çıkabiliriz." Jaehyun kulağıma eğilip kısık bir ses tonuyla konuştu. "Hazır yarın tatil gününken, şimdiden denize mi açılsak, zorlasak belki okyanus?"
Gülümsedim. "Neden olmasın?" Küçük sandıktan yatın anahtarını aldım.
-
🚫🚫🚫🚫🚫🚫SMUTUMSU🚫🚫🚫🚫🚫🚫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╰♤▸twins at work | nomin [Tamamlandı☑️]
Fanfiction*TAMAMLANDI* ❝12 yıl önce boşanan çift ikiz çocuklarını paylaşır. Yıllar sonra karşılaşan ikizler babalarını barıştırmaya çalışırsa neler olur?❞ ××××××××××××× * Nct, Ex boyfriend au!! * NoMin, MarkHyuck *story, instagram °°°°°°°°°°°°°°°°°°° 🔞!not...