beş ; final

123 17 1
                                    

Momo'nun aldığı kıyafeti giymiş, aynada kendisine bakıyordu Mina. Güzel olmuştu şüphesiz.

Momo'nun söylediği yere geldi Mina. Momo oturuyordu. Gözleri kapalıydı.

Mina'nın geldiğini hissetmiş gibi açtı gözlerini Momo. Ayağa kalktı ve Mina'ya döndü.

Elini uzattı ona. Biliyordu bu kez geri çevrilmeyeceğini.

Mina titreyen elini verdi Momo'ya. Momo elini kavradı onun. "Çok güzelsin." diye fısıldadı.

Tepki vermedi Mina. Ardından müzik başladı. Ve dans etmeye başladılar.

"Aşığım sana." dedi Momo. Etrafında döndürdü Mina'yı. "Seviyorum seni." dedi.

Yine tepki vermedi Mina. Sadece dans etti onunla.

Mina'yı bir kez daha döndürdü, ardından tutarak geriye doğru yatırdı Momo.

"Sen de aşık mısın bana?" diye sordu Momo. Mina cevap vermedi. Gözlerine baktı yalnızca.

"Gözlerin çakmak çakmak, Mina." Aşığım demek istedi Mina. Seviyorum demek istedi.

Ve hiç beklemediği bir anda, Momo onu öptü. İşte, sürprizi buydu Momo'nun.

Mina beklemediği bu hamle karşısında hareket edemedi bir süre. Ardından kollarını boynuna sardı Momo'nun. Gözlerini kapattı.

Bu seni seviyorum demekti aslında. Sana aşığım demekti.

Geri çekildi Momo. "Aşıksın bana." dedi. Sırıttı tekrardan.

Mina konuşamadı. "Aşığım." dedi fısıltıdan farksız bir sesle.

'Korktuğum bu muymuş yani?' dedi. Kızdı kendine.

"Seni tekrar öpmem için çıldırıyorsun, sevgilim." dedi Momo.

"Sadece sus ve öp beni."

Ve Momo, bir kez daha, sevgilisini öptü.

la mia cara ❛ mimoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin