Nu hade Omar redan hällt upp allt i skålarna. Jag frågade...
- Vilken film ska vi se?
- Annabelle kanske😏
- jaa!
Jag satte på Annabelle och kollade på insta snabbt innan den börjar. Jag lägger ut en bild på mig & Omar.
Jag frågar Omar snabbt va jag skulle skriva under bilden.
- beror lite på om du gillar mig...
- vadå gillar dig?
- gillar du mig som vän eller mer?
- asså... vill du veta en sak?...
- ja?
- jag har typ varit kär i dig sedan jag såg dig för första gången, sa jag och tittade ner i knät.
- men skriv "Whit My Novio"
- okey, sa jag och log.
Såklart när den värsta scenen är så av en reflex så tittar jag in i Omars axel och skriker "OOMAAJGGAD"
Omar skrattar lite smått.Men under hela filmen så tänker jag på vad Omar sa innan, "Novio"? Vad betyder de? Jag undrar kan de vara något på spanska? Eftersom Omar är spansk? Jag orkade inte kolla upp de nu, så jag låste mobilen och la den i sängen bredvid mig.
Nu när filmen snart var slut så tog Omar min hand, jag blev helt varm inombords.Nu skulle jag bara kolla på insta snabbt innan jag kollade upp vad "Novio" betyder? Men jag verkade inte behöva kolla upp de. För jag hade fått över 300 kommentarer med hat..
"Du vet att Omar är singel va?" "Hahaha som om han vill ha dig" "slampa" "hora" osv....
Jag var tvungen att fråga Omar vad han menade med Novio innan.
- du Omar..?
- aa?
- detta kanske är lite konstigt men vad menade du med "Novio" innan?
- jag gillar dig fett mycke, så jag bad dig skriva Novio.. Men iallafall Novio betyder pojkvän på spanska.
- aha.. Sa jag och log.
- men skulle du vilja vara min novia?
- omg ja!
Omar blev glad, eller det såg ut som de iallafall.
Plötsligt så kysste Omar mig.
YOU ARE READING
Min ängel..
RomanceFanny Nilssen är 14 år, hon är säker på att hon har hittat sin stora kärlek i livet. Fanny går hem från en fest mitt i natten och tänker på vad som har hänt, och killen hon träffat... Då hon letar i väskan efter sin mobil, men hon hittar något helt...