Ήταν μια φυσιολογική ημέρα σαν τις άλλες.. τίποτα εκτός της ρουτίνας μου.. έτσι, γύρισα από το σχολείο γεμάτος όρεξη καθώς σκεφτόμουν την χοντρή μαλακία που θα τραβούσα, όπως κάνω κάθε φορά μετά το σχολείο.. με δικαιολογώ όμως.. αν είχατε κι εσείς καθηγητή τον Βαγγέλη Κακουριώτη δεν θα μπορούσατε να κρατηθείτε...
Ποτέ δεν θα μπορέσω να ξεχάσω το στιβαρό του πέος εκείνη την Δευτέρα απλά... Με φώναξε στο γραφείο του και μου είπε "Μωρή πουτανιάρα, ήσουν πολύ άτακτη σήμερα. Πάλι έγλειφες το πουλί του Γιωργάκη την ώρα της ιστορίας. Άμα σε κεράσω ένα πούτσο όμως θα συμμορφωθείς". Σαν την μικρή πουτάνα που είμαι, κατέβασα το παντελονάκι μου και είδε πόσο βρεγμένο ποπό είχα ενώ το πεος μου είχε σηκωθεί πιο πολύ από όταν είχα δει τη φίλη μου τη Γεωργία να φασώνεται με τον Τζάστιν.Καθώς τραβούσα μαλακία, ένιωθα πως ο ήχος του χεριού μου ενάντια στο πέος μου θα έσπαγε το sound barrier..ναι, τόσο πολύ τραηχάρνταρα, ακόμη και στην μαλακία.. όπως τραηχαρντάρω και στο μάθημα της βιολογίας που μας κάνει ο Κακουριώτης.. μάλιστα, πολλές φορές όταν αυνανίζομαι διαβάζω βιολογία γιατί η σκέψη του να με γαμάει αδίστακτα ο Κακουριώτης και να του λέω τις γνώσεις μου πάνω στο αντικείμενό του καθώς ξεσκίζει το μικρό κωλαράκι μου ειναι τεράστιο τερν-ον για μένα... είμαι μια άτιμη πουτάνα..
Μετά την μαλακία που τράβηξα απλά δεν μπορούσα να κουνηθώ αλλά με το που παρέδωσα τα παιδιά μου στο χαρτί τουαλέτας που σκούπισε το μικρό μου πέος ξεκίνησα να αυνανίζομαι ξανά. Έφτασα σε ένα σημείο όπου ο πόνος και η ευχαρίστηση ήταν τετραπέρατη... Ενώ σκεφτόμουν τον καθηγητή μου και με το horny μυαλουδάκι μου έκανα stories για το πώς θα μου έχωνε το πέος του.Όταν τελείωσα έπαθα μπλακ άουτ και ξύπνησα στο σαλόνι κάτω από τη κουβέρτα μου γυμνός ενώ όλη η οικογένεια ήταν στο σπίτι... Μια λάθος κίνηση και θα έκανα expose το γυμνό και αγύμναστό μου σωματάκι αλλά και το dildo μου με την φάτσα του Κακουριώτη για πουτσοκέφαλο..
Καθώς ήμουν κουκουλωμένος κάτω από την κουβέρτα, η μητέρα μου παρατήρησε ότι ξύπνησα και αναφώνησε "α!! Καλέ ο Τριαντάφυλλος ξύπνησε!!" ..Μια μικρή παρένθεση εδώ: ναι, το όνομά μου προμήνυε το γεγονός ότι θα έβγαινα μια τεράστια πουστάρα.. αλλά όχι για οποιονδήποτε... ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟΥΡΙΩΤΗ!!!.. εδώ κλείνει η παρένθεση.. εγώ μέσα στην τρομάρα μου τύλιξα την κουβέρτα πιο σφιχτά στο σώμα μου, τόσο σφιχτά που την ένιωθα να πιέζει το μικρό πεουλάκι μου.. με αποτέλεσμα να γίνω ξανά σκληρός και να σχηματιστεί μια κάπα με την κουβέρτα .. η μαμά μου το παρατήρησε αυτό και με ρώτησε τι τρέχει.. εγώ της είπα ότι απλά ήταν το τηλεκοντρόλ και έσπευσα να το κρύψω μέσα στον ποπό μου, παρέα μαζί με το Κακουριώτης ντίλντο, έτσι ώστε να μην το καταλάβει.. και παραδόξως το σχέδιό μου πέτυχε...
Έσφιξα τη κουβέρτα στο σώμα μου και ξεκίνησα να τρέχω στο δωμάτιο μου η μάνα μου απόρησε ενώ ο πατέρας μου είπε ψιθυριστά έχει ωραίο κώλο και η αδερφή μου τρομαγμένη αναφώνησε "ΑΑΑΑΑ" *Πράγματα πέφτουν από τον ποπό του Τριαντάφυλλου* ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΑΑΑΑ!! Εκείνη την στιγμή κατάλαβα πως το Κακουριώτης dildo μου είχε βγει από την ανοιχτή κωλοτρυπίδα μου αλλά δεν μπορούσα να το πάρω γιατί θα με καταλάβαιναν και θα με αποκλήρωναν.. Έτρεξα στο δωμάτιό μου, ντύθηκα και πήγα να πάρω το ντίλντο μου ενώ ήδη το κρατούσε η αδερφή μου και το έγλειφε... Είχα σοκαριστεί αλλά δεν με ένοιαζε, ήθελα απλά να μη το δουν οι γονείς μου... Με μια καλύτερη ματιά συνειδητοποίησα ότι το είχα τόσο βαθιά στον κώλο που ήταν σκατωμένο και δεν φαινόταν τίποτα παρά ένα κίτρινο καφέ σκατό (είχα διάρροια). Η αδερφή μου είπε ότι κάνω περίεργα σκατά όταν τρέχω... Δεν την ρώτησα καν γιατί το έγλειφε απλά το άρπαξα γνωρίζοντας πως αν συνέχιζε θα αποκάλυπτε το ροζ πλαστικό και την φάτσα του καθηγητή μου που έχωνα κάθε μέρα βαθιά ως το παχύ μου έντερο.
Πείτε μου κορίτισα σας άρεσε??? Νεξτ???
YOU ARE READING
ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΟ ΜΟΥ?!?!?
RomanceΗ ιστορία που ακολουθεί είναι ένα επεισόδιο από την ζωή του μικρού Τριαντάφυλλου, που είναι τρελά ερωτευμένος με τον καθηγητή βιολογίας του στο γυμνάσιο, ο οποίος τυχαίνει να είναι ο γνωστός μας.. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΚΟΥΡΙΩΤΗΣ!!! Άραγε, ο Βαγγέλης θα κάνει n...