Merhaba, bana tilki diyebilirsiniz. Ama demeyin, bu sorular psikolojik ve kişiliğinizi yansıtacak sorular olacak. Bu sorulara düşünerek cevap vermelisiniz ki, testin sonunda orospu çocuğu çıkarsanız bana kızmayın.
Bu sorulara verdiğiniz cevaplar sonunda... Bütün sorulara cevap verin ki, eksiklik olmasın. Sizin nasıl bir kişiliğe sahip olduğunuz anlatacağım. "Ben öyle değilim." Diyecek olanlar şimdiden siktirsin gitsin başımı ağrıtamam sadece cevaplarınızdan çıkan sonuçları paylaşacağım.
Başlayalım.
⋮ İçinde ölüm tarihiniz yazan bir zarf elinize geçse, açar mıydınız?
⋮ Kendinizle arkadaş olmak ister miydiniz?
⋮ Eğer insanların başının üzerinde bir çeşit ölçüm aleti olsaydı ve siz bunu görebilseydiniz, bu ölçeğin neyi ölçmesini isterdiniz?
⋮ Aç olan çocuğunuzun karnını doyurmak için bir suça karışsanız, bu sizi kötü bir insan mı yapar yoksa zorunluluktan ötürü mü suç işlemiş olursunuz?
⋮ Kadınlar ve erkekler ayrı gezegenlerde yaşasalardı, o gezegenlerin ikisine de neler olurdu?
⋮ Gününüzün 100 defa tekrarlandığı hissiyatına kapıldığınız oluyor mu?
⋮ Diğer insanlardan farklı olarak ne yapıyorsunuz?
⋮ Eğer partneriniz onu gizlice aldattığınızı hiçbir zaman öğrenemeyecek olsa, yine de ona durumu anlatır mıydınız?
⋮ Eğer mutluluk para olsaydı, mesleğiniz ne olurdu?
⋰ Buraya bir işaret bırakırsan cevapların üzerinden kişiliğin hakkında yorumlar da bulunurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psychologie ; questions
Non-FictionRahat ol dostum kimse senin cevaplarını siklemiyor