6

103 10 2
                                    

castiel: gerçekten iyi olup olmadığını merak ediyorum.

castiel: bugün gözlerin şiş, yanakların kızarık ve ve berbat görünüyordun.

Nedense bana mesaj atıp atmadığını merak ederek oyuna girmiştim ve bu mesajlarla karşılaşmıştım.

Sanırım boktan geçen günümde kafamı dağıtacak bir şeylere ihtiyacım vardı.

Ama bu olay hala kafama bir türlü yatmıyordu. Benden gerçekten hoşlanıyor muydu yoksa dalga mı geçmek istiyordu ve en muhtemel ihtimal bir ruh hastası mıydı.

- sağol gerçekten berbat halde olduğumu yüzüme vurduğun için. -

castiel: Öyle demek istemedim. Sadece çoğu kişi farketmese de bir şeyin seni fena halde üzdüğünü görebiliyorum.

- Bak, ne yap biliyor musun? -

castiel: Seni daha çok seveyim, değil mi?

aynen gerizekalı.

- buna bir son ver. -

castiel: neye?

-ortada son vermeni isteyeceğim bu oyunu hackleyip benimle dalga geçmen dışında ne olabilir? -

castiel: seninle dalga geçmiyorum.

yürekten inanıyoruz kardeşim. en büyük sensin.

- ha öyle mi? peki ne yapıyorsun? yok 1 ay ver. yok üzüldüğünü görebiliyorum. fazla açık değil mi dalga geçtiğin?

castiel: birileri seni fena sinirlendirmiş, belli oluyor.

-evet, o kişi sensin. -

castiel: bana gerçekten güveneceksin Sehun. beni gerçekten yanında isteyeceksin. sevgime karşı çıkamayacaksın hatta beni seveceksin.

yazdığına boş bakışlarla bakıp bilgisayarı kapattım. hiç keyfim yoktu ve bu da biraz net ve sert konuşmama neden olmuştu. ama bu iyi olmuştu. yaptığı şey gerçekten saçmaydı. eğer çok istiyorsa benle fake hesap açıp bile iletişime geçebilirdi. oyun hackelemek ne olum?




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

online; sekai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin