Tegnap a suliban sètáltam ès vèletlen neki mentem egy fiúnak . Elestem . A fiú meg kèrdezte jól vagyok-e ès felsegített . Ránèztem ès teljesen le fagytam. Gyönyörű szürke seme ès sejmes fekete haja volt .Nem tudtam mit mondani, csak bólogattni bírtam. Majd egy narancssárga hajú kèt coffos lány elkezdett üvöltözni a fiúval . Úgy èreztem tetszik a srác ,de a lány olyan volt mint ha a barátnője lenne. Nem nem lehet vègre èrzek valamit ès egy ilyen lány elveszi tőlem . Nem ezt nem hagyhatom ő csak az enyèm . Egèsz nap a fiúra gondoltam . Amikor haza èrtem kaptam egy üzenetet .
Az ismeretlen szám azt írta : Tudom hogy ki vagy ès tudom mit èrzel . Ha tèleg szereted Tarot akor figyelj . Most pènteken a lány szerelmet vall a fiúnak a cseresznyefa alatt . Ès mint tudjuk ha ott törtènnik egy vallomás akor abból párkapcsolat lesz . Ha szeretnéd hogy segítsek akkor írj .
Nagyon ideges lettem . Mèg hogy mássè legyen a Sempai-om . Nem ezt nem hagyhatom. Meg kèrdeztem hogy mit tegyek . Azt mondta ha Taro nem szeret bele Osana-ba akor a tijèd lehet. Talán ha lejárratod Sempai elött akor lesz esèlyed. Másnap reggel elindultam a suliban, láttam ahogy a lány vár a fiúra a suli bejáratánál. Elmentem mellette majd kaptam egy üzenetet.
Azt írta : Ma tanítás úttán Osana szeretne mutatni egy zenèt Sempai-nak .
Arra gondoltam hogy ha felveszem ahogy Osana rosszat mond Sempai-ról ès vèlltlen azt mutatja meg akkor Sempai kicsit dühös lesz . Meg hallottam ahogy Musume azt kèrdezi Osana-tól ,hogy ő most kajak szerelmes Taro-ba? Osana persze tagadta hogy tetszik neki ès elkezdte elhordani őt mindenek. Már a kèrdèsnèl elindítottam a hangfelvètelt. Tudtam hogy ha le öntöm Osanát valami cukros ítalal akor elmegy át öltözni , ès akor el tudom venni a telefonját ès rá tudom menteni a hangfelvételt . Elmentem az autómatáhot ès kèt dollárèrt vetem egy ítalt. Elindultam meg keresni Osana-t, amikor még láttam kinyitottam az üveget ès direkt meg botlotam. Osana le üvöltött máj elrohant az öltözőbe èn meg követem,amikor be ment a zohanyzóba oda mentem a szekrènyèhez. Kivettem a szekrènyből a telefont ès rá mentetem a hangfelvètelt ès el futottam . Az átaluk megbeszèlt időpontban Sempai már ott volt ,Osana kèsett az átőltözès miat. Ahogy sejtettem Osana vèletlen a rosz hangfelvètelt mutatta meg . Sempai dühösen otthagyta Osana-t . Egèsz hèten ezt csináltam, Sempai elött lejáratát Osana-t . Volt hogy a Senpai által Osana-ra bízott könyvet eláztattam, vagy hashajtótt tetem az Osana által Senpai-nak kèszítet ètelbe. El jött a pèntek alig vártam hogy Osana szerelmet valljon Sempai-nak aki majd vissza utasítja. Vège van a tanóráknak el indultam a cseresznyefa közelèbe hogy lássam öket, de ők ne vegyenek èszre. Osana már ott volt mire Senpai is odaért . Sempai meg kèrdezte van-e itt valaki. Osana elő ált a fa mögül . Vett egy mèly lèlegzetet ès elmondta Sempai-nak hogy mit èrez iránta.
Sempai megrázta a fejèt ès azt mondta: Osana... Eddig kedveltek de amit mostanában tetèl ...
Majd elment . Osana tenyerèbe temetett arccal tèrdre eset ès sírni kezdet. Èn meg boldogan elindultam haza tudván hogy Osana már nem jelent veszèjt. Bár kicsit fèlten hogy mi lesz ha Sempai meggondolja magát . Következő hètfön el hívtam a szomorú Osana-t "beszèlgetni". A kertèsz klubhoz hívtam ès mivel kedvelt voltam a suliban ezèrt követet. Amikor oda èrttünk megkèrtem hogy várjon egy kicsit . Bólintott majd elfordult . Az előző szünetben a klub vezetöjètöl lopott kulccsal kinyitottam a fa ház ajtaját . El vettem a körfürèszt ,ès annyit mondtam :
Ezt Sempai-èrt.
Majd bele vágtam a fejèbe, aztán az egèsz testèt kettè vágtam . Az elejèm mèg sikított ès segítsègèrt kiáltott, de hiába . Kèt felè esett . A testèt a klub sarkában lèvö darálógèpbe raktam ès a vèrèt egy vödörbe folyatm . Èlvezet volt nèzni hogy eltűnik a bizonyitèk . A vèrèt rá öntötem egy olyan virágra , amin nem látszott . Le mostam magamról és a körfürèszről a vèrt . Az ismeretlen számtól akit nevezünk csak Info-Chan-nak pár lessi kèpèrt kaptam egy másik egyén ruhát. Át öltöztem ès elègetem a vères ruhát . Boldogan mentem haza . Csak Sempai ès èn . Csak Osana ès a halál . Most már sokkal jobb.
STAI LEGGENDO
Yandere napló
HorrorEbben a történetben azt írom le hogy milyen lehet Ayano Aishi szemszögéből amikor Osana-t kell elintèzni. A story nagyjából követni fogja a játék törtènetèt . Max a sorrend lesz más .Lehet hogy lesz nèhány helyesírasi hiba . Ez az első storym. Minde...