A Vad Falka legyőzését követően Geralt és Ciri együtt járták a vidéket megbízások után kutatva, élték a witcherek szokásos életét. Nem sejtették, hogy nehéz idők közelednek. Miután ugyanis a Sigismund Dijkstra vezette Radovid király elleni összeesküvés kudarcba fulladt, folytatódott a másfajúak és mágusok üldözése. Radovid és az őt követő redániai uralkodók tűzzel-vassal irtották a másfajúakat és mágusokat. Egy Kaer Morhenben történt összejövetelen, melyen witcherek, mágusok és alkimisták egyaránt jelen voltak, Ríviai Geralt és Vengerbergi Yennefer javaslatára a Mágusok Testvérisége szövetségre lépett a witcherekkel a további vérontás akadályozása, illetve egy esetleges második Kaer Morhen ellen irányuló támadás elkerülése érdekében. Végső esetben felmerült annak a lehetősége is, hogy a Moreau professzor laboratóriumában talált kísérleti szérum segítségével a witcherek elfedjék képességeik egy részét, és elvegyüljenek a halandók között. Geralt támogatta az ötletet, és újdonsült szövetségeseik meg néhány alkimista segítségével Kaer Morhen rég elfeledett föld alatti laboratóriumában meg is kezdődtek a szérum továbbfejlesztésének munkálatai. Eközben Redánia háborút kezdett a szomszédos királyságokkal, ezért az Északi Királyságok szövetségre léptek a Nilfgaardi Birodalommal, mely Emhyr császár halála után felhagyott a területszerzési hadjáratokkal, és jó kapcsolatot alakított ki a Birodalom királyságaival. Ahogy telt az idő, egyre ritkábban jelentek meg szörnyek, ezáltal egyre kevésbé volt szükség a witcherekre. A 17. század végére a Nilfgaardi Birodalom helyreállította a régi witcheriskolák dicsőségét, támogatta a működésüket. Létrehozták a Witchertanácsot, melyet az iskolák „nagymesterei" – rangidős witcherei alkottak. A Farkas iskola esetén ez a witcher Ríviai Geralt volt. 1794-ben a redaniai másfajú-és mágusüldözések eredményeképp a witchereket is utolérte a pogrom: megtörtént Kaer Morhen második ostroma. Ezúttal azonban nem érte őket felkészületlenül a támadás. Egy informátor figyelmeztette a Farkas iskola nagymesterét a közelgő veszélyre, aki összehívta a Witchertanácsot, és úgy döntöttek, ideje használni Moreau professzor szérumát. Így aztán a fellázadt csőcselék csak az üres várat találta. Az események hatására a witcherek hosszú évekre elrejtőztek.
Ám amikor évszázadokkal később ismét szükség volt rájuk, a Nilfgaardi Szörnyvadász Alakulat kötelékében ismét felvették a harcot a felbukkanó szörnyekkel, immár a 21. század eszközeit használva.
YOU ARE READING
Witcher - Az új nemzedék
FantasyVajon milyen lehet witchernek lenni a 21. században? Sokévnyi rejtőzködés után ismét felbukkantak a mára pusztán legendákban élő szörnyek, ezért witcherekre is szükség van. Ez a történet Garrett Richmondról, a temeriai rendőrség különleges alakulat...