7

817 81 4
                                    


Cand m-am trezit am inceput sa ma uit de jur împrejur încercand să îmi dau seama unde ma aflu. Aparent ma aflam într-un spital. Ce s-a întâmplat?De ce ma aflam aici? Tot ceea ce mai tin minte este ca vorbeam cu jungkook...
Peste cateva minute vad o astistenta intrând în camera. Fata inchide ușa și se apropie de mine spunandu-mi :

"Aproximativ acum o lună ai fost adus aici inconștient. Ti-am făcut analize și am constatat că ai nevoie de un transplant de inimă. Dacă asteptai mai mult de o zi ai fi putut murii, ai avut mare noroc ca baiatul care te-a adus aici a fost compatibil cu tine si ți-a putut oferii inima lui. "

Spusele doctorei m-au șocat, curios am întrebat care era numele băiatului  ce și-a dat viața pentru a ma salva. Asistenta rostise numel "Jeon Jungkook" . Când am auzit acel nume am fost distrus, parca totul s-a prăbușit. Plângeam fără oprire. De ce? De ce a trebuit să moară persoana pe care am iubit-o cel mai mult? De ce a murit o persoană ca își dorea sa traiasca pentru o persoana care își dorea să moară?
După o oră reușisem cât de cât să mă calmez. Asistenta iesise din camera , iar peste vreo 2 minute se întorsese înapoi, dar cu un plic în mână. Aceasta imi da plicul în care de afla o scrisoare spunând că este de la donator. O descid și încep să o citesc printre lacrimi.

You forgot me?| TaekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum