[T.I.] - Twoję Imię
[I.T.P.] - Imię Twojej Przyjaciółki/Przyjaciela
[I.T.Z.] - Imię Twojego ZwierzakaZSRR - Szłaś właśnie do najbliższego sklepu spożywczego, gdy zaczepił cię bardzo wysoki mężczyzna.
– Przepraszam, panienko?
– Tak?
– Wiesz może gdzie znajdę Muzeum Militarii?
– Musisz najpierw iść obok sklepu, potem przechodzisz przez pasy i jakieś 20 metrów dalej powinno być owe muzeum.
– Dziękuję, a tak nawiasem mówiąc jestem ZSRR.
– [T.I.], miło poznać.
Chłopak zaproponował, abyście poszli razem do tego muzeum. Zgodziłaś się i pomyślałaś, że kiedy będziesz wracała do domu, zrobisz zakupy.III Rzesza - Chciałaś kupić na swoje, samotne urodziny wino. Kiedy weszłaś do sklepy monopolowego w oczy rzuciła ci się półka z różnego rodzaju winami. Podeszłaś do niej i zaczęłaś szukać najwytrawniejszego. Chwilę później usłyszałaś awanturę przy kasie, wychyliłaś się zza półki i zauważyłaś wysokiego mężczyznę awanturującego się z babką o resztę.
– Przepraszam, ale racja jest po stronie klienta, ten pan ma rację, pani źle wydała resztę!
Kasjerka się zlękła na widok ciebie i to nieźle wkurzonej. Oddała poprawną resztę facetowi i skasowała twoje wino. Kiedy wyszłaś ze sklepu zaczepił cię chłopak, któremu pomogłaś przed chwilą.
– Dziękuję, że mi pomogłaś...?
– [T.I.].
– Śliczne imię, ja jestem III Rzesza, miło mi cię poznać.
– Mi również.
Uśmiechnęłaś się i zaproponowałaś spacer po parku. III Rzesza uśmiechnął się i przystał na propozycję.Niemcy - Byłaś w księgarni i poszukiwałaś jakiejś ciekawej książki inaczej mówiąc jakiegoś horroru. Podeszłaś do działu z horrorami, lecz nie mogłaś się na nic zdecydować. Jęknęłaś niezadowolona i już chciałaś wyjść kiedy poczułaś lekki ucisk na nadgarstku.
– Polecam ten.
Chłopak podał ci książkę, a ty odwróciłaś ją, aby przeczytać opis.
– Wydaje się ciekawa.
Chłopak poprawił okulary połówki i podał rękę abyś ją uścisnęła.
– Jestem Niemcy.
– [T.I.].
– Miło mi cię poznać.
– Mi ciebie również.
Zaproponowałaś Niemcowi spotkanie nazajutrz. On się zgodził, a ty szczęśliwa wróciłaś do domu zaczynając czytać książkę, którą polecił ci Niemcy.Polska - Czekałaś w pierogarni, aż [I.T.P.] wybierze jakieś pierogi. Czekałaś i czekałaś, aż w końcu takie czekanie ci się nudziło. Powiedziałaś dziewczynie, że idziesz poszukać jakichś pierogów na obiad dla siebie. Nie słysząc zgody ruszyłaś na dział z pierogami ruskimi. Nagle wpadłaś na niewysokiego chłopaka, z którym zaliczyłaś porządne uderzenie w głowę.
– Ssss... Ałłł...
– Nic ci nie jest?
– Nie, chyba nie...
– No to dobrze, a tak w ogóle jestem Polska.
– [T.I.], miło poznać.
– Mi również.
Podał ci rękę na znak, abyś ją uścisnęła. Uścisnęłaś ją i zaproponowałaś spacer po parku. Polska ucieszył się i przyjął propozycję. Napisałaś do [I.T.P.], że idziesz na spacer i poszłaś z Polską.Rosja - Wpadłaś na pomysł, żeby kupić twojemu przyjacielowi wódkę na urodziny. Pomyślałaś, że to głupi pomysł, ale jednak [I.T.P.] lubił czysty alkohol. Jak pomyślałaś tak też zrobiłaś. Podskakując ruszyłaś do najbliższego sklepu monopolowego. Kiedy się w nim znalazłaś, rzuciłaś tylko krótkie „Dzień dobry!” i pobiegłaś na dział z wódami. Niefortunnym wypadkiem wpadłaś na jakiegoś wielkoluda. On cały czas stał [( ͡° ͜ʖ ͡°)] niczym niewzruszony, a ty siedziałaś na ziemi rozmasowywując bolący tyłek.
– Privet, nic ci nie jest?
– Nie, w ogóle nic mi nie jest..
– Wstawaj..
Podał ci rękę, żebyś wstała. Przyjęłaś ją i po chwili stałaś na nogach.
– Dziękuję...
– Nie ma za co.
Uśmiechnął się, a ty już wybierałaś wódkę dla [I.T.P.]. Wzięłaś tę, która miała najwięcej procent i poszłaś z nią do kasy.
– Jest pani pełnoletnia?
Pomyślałaś, żeby szlag trafił ten sklep. Wtem usłyszałaś ciężkie kroki, spojrzałaś w górę i ujrzałaś mężczyznę, na którego wpadłaś 2 minuty temu.
– Przepraszam, to moje, po prostu poprosiłem tę dziewczynę, aby przyniosła to tutaj.
– Dobrze, 12.99zł
Facet dał kasę na ladę i wziął wódkę, którą trzymałaś w rękach, po czym wyszedł szybko ze sklepu.
– Hej! Wracaj tu!
Zatrzymał się dopiero kawałek dalej, a gdy go dogoniłaś oddał ci alkohol.
– Proszę.
– Dzięki.
Wzięłaś wódkę i podniosłaś dłoń, aby się mu przedstawić.
– [T.I.].
– Rosja.
Chłopak po dłuższej rozmowie dał ci swój numer telefonu i powiedział, żebyście się zdzwonili. Zgodziłaś się i pomachałaś mu.
– Paa!
– Do zobaczenia!Ameryka - Poszłaś do baru zapić swój nieudany związek. Ruszyłaś, zatem, do pubu.
Kiedy siedziałaś przy barze miałaś ochotę na coś mocnego.
– Co dla pani?
– Coś mocnego.
Po chwili obok ciebie usiadł jakiś chłopak w okularach przeciwsłonecznych na głowie.
– Poproszę coś słabego, dzisiaj niestety prowadzę.
– Już się robi, psze pana.
W końcu dostałaś swojego drinka, wypiłaś prawie wszystko na raz. Odłożyłaś szklankę na blat i oparłaś się plecami o niego.
– Ehh... Jak ja nienawidzę facetów..!
– Nie jesteś jedyna, heh..
– Huh..?
Spojrzałaś na chłopaka, który niedawno usiadł obok ciebie. Uśmiechnął się krzywo, a ty odzwajemniłaś go leciutkim uśmiechem.
– Jestem [T.I.].
Podałaś mu rękę, aby ją uścisnął, chłopak zawahał się przez chwilę, ale po chwili oddał uścisk.
– Ameryka.
Chłopak zaproponował ci kolejnego drinka, którego z chęcią przyjęłaś z uśmiechem.Ukraina - Siedziałaś sobie z [I.T.Z.] na łące i zbierałaś kwiatki na wianek. Wtem usłyszałaś uginające się kwiatki.
– Hej!
Uśmiechnęłaś się do niebieskożółtego kraju. Chłopak odzwajemnił twój promienny uśmiech.
– Cześć.
– Jak się tu znalazłeś? Zwykle siedzę tu sama.
– Wiesz.. To łąka, tutaj można się spodziewać każdego.
Zaczęłaś nieumiejętnie pleść swój wianek. Chłopak z rozbawieniem na twarzy uklęknął przy tobie i zabrał ci coś, co miało być wiankiem.
– Ej!!
– Źle to robisz.
W chwilę później wianek był zrobiony. Chłopak założył ci go na głowę.
– Ukraina.
– Huh..?
– Jestem Ukraina.
Podał ci dłoń, którą uścisnęłaś.
– [T.I.]. [I.T.Z.], chodź tu!
Twój zwierzak przybiegł do ciebie i położył głowę na twoich kolanach. Ukraina trochę się zbliżył do twojego pupila i pogłaskał go. Chłopak zaproponował spacer po łące, przyjęłaś propozycję z uśmiechem na twarzy.†††††††††††††††††††††††
Ale się namęczyłam, żeby napisać.. Fiuu... Tak, więc.. Kolejna książka na moim profilu. Zastanawiałam się czy mam zamiar, w ogóle, robić jakieś inne książki no i takie coś jest. Cieszcie się, ludzie!
(ツ) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡°ᴥ ͡°) (づ ̄ ³ ̄)づ
Tulimy!
*przytula każdego czytelnika, któremu chciało się tutaj wejść i zobaczyć to... Coś*
CZYTASZ
Countryhumans preferencje
FanfictionKraje: - ZSRR, - III rzesza, - Niemcy, - Polska, - Rosja, - Ameryka, - Ukraina.