~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ Todoroki ♥
Pewnego sobotniego poranka, twoja mama weszła do twojego pokoju i powiedziała, że masz ruszyć się i iść do sąsiadów, którzy się dopiero wprowadzili. Mama dała ci ciasto po czym kazała przywitać sąsiadów. Nie chciało ci się tam iść, ale wiedziałaś, że inaczej mama będzie zła, więc w końcu zapukałaś do drzwi sąsiadów. Otworzył ci chłopak w twoim wieku i zaprosił cię do środka, zaczęliście przyjazną pogawędkę i tak miło upłynął wam czas.
♥ Bakugo ♥
Z Bakugo znaliście się od dzieciństwa. Nie pamiętasz dokładnie jak się poznaliście, ale wiesz, że było to na placu zabaw.
♥ Midoriya ♥
Poznałaś go dzięki swojej przyjaciółce Ochaco. Od razu znaleźliście wspólne tematy do pogaduszek.
♥ Kirishima ♥
Postanowiłaś pójść poćwiczyć na siłowni, którą prowadzi twoja ciocia. Po około godzinie zauważyłaś, że spogląda na ciebie chłopak o czerwonych włosach. Po chwili podszedł do ciebie i zaprosił cie na kakao w pobliskiej kawiarni.
♥ Kaminari ♥
Mama kazała ci iść na zakupy. Kupiłaś już prawie wszystko, spojrzałaś na listę makaron, poszłaś w alejkę z makaronem byłaś pod wrażeniem, że nie został on cały wykupiony lecz na twoje szczęście był on na najwyższej półce. Próbowałaś go ściągnąć ale nic z tego, gdy się tak trudziłaś zauważył to żółto włosy chłopak, pomógł ci śmiejąc się, chwile pogadaliście i rozeszliście się w swoje strony.
♥ Tokoyami ♥
Było ci bardzo przykro ponieważ zaginął ci pies, postanowiłaś porozwieszać plakaty po całym mieście. Gdy jadłaś ze smutku drugie pudełko lodów zadzwonił telefon, wstałaś i zaczęłaś biec w stronę telefonu niczym Naruto. Odebrałaś telefon, usłyszałaś głos chłopaka który ci się przedstawił jako Fumikage Tokoyami. Powiedział że znalazł twojego pieska i nic mu nie jest.
♥ Mineta ♥
Wybrałaś się z dziewczynami z klasy do galerii na małe zakupy, weszłyście do pierwszego sklepu z ciuchami i zauważać tam prześliczną bluzkę. Poszłaś do przebieralni, gdy nagle usłyszałaś głos nad tobą, spojrzałaś się do góry a tam Mineta robi ci zdjęcia. Po wyjściu z przebieralni skopałaś mu dupę.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Mam nadzieje, że wam się spodobało jutro kolejna część.
~~Pozdrawiam z rodzinką~~
YOU ARE READING
♥ ~ Preferencje bnha ~ ♥
AdventureTo jest moja pierwsza historia/książka, więc proszę o wyrozumiałość. ~ ~ Postacie: Todoroki Bakugo Midoriya Kirishima Kaminari Tokoyami Mineta ~ ~ Jeśli chcecie więcej postaci, piszcie w kom :*