~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ Todoroki ♥
Twoi rodzice dostali zaproszenie na obiad. Nie było by w tym nic złego jeśli zaproszenie nie było by od Endeavor'a. Musiałaś iść ponieważ rodzice nie dali by ci spokoju. Podczas posiłku Endeavor zwrócił się w twoją stronę i spytał się jaki masz dar, Todoroki posłał mu groźne spojrzenie, ale ty odpowiedziałaś spokojnie na pytanie. I tak o to Shoto dowiedział się jaki masz dar.
♥ Bakugo ♥
To było dawno, więc nie pamiętasz jak to dokładnie się stało.
♥ Midoriya ♥
Ostatnio zauważyłaś, że Izuku-kun często spędza przerwy na pisaniu coś w swoim zeszycie. Zawsze kiedy do niego podchodziłaś robił się czerwony i szybko zamykał zeszyt. Wymyśliłaś plan. Postanowiłaś zajść go od tyłu i zobaczyć co pisze, była tam pusta strona z napisem (T/I) (T/N). Spytałaś się mu o co chodzi, on wyjaśnił ci sytuacje a ty mu podałaś parę informacji o sobie.
♥ Kirishima ♥
Spotkałaś się z Kirishimą na siłowni. Byliście tam aż do zamknięcia czyli do 21. Eijro jako prawdziwy mężczyzna postanowił cię zaprowadzić do domu, niestety na wasze szczęście jakaś dwójka pijanych facetów was zaatakowała. Kirishima rzucił się na jednego a ty na drugiego. Nie było to ciężkie. Po całym zdarzeniu wróciłaś spokojnie do domu.
♥ Kaminari ♥
Byłaś na basenie z swoją siostrą i jako, że panowałaś nad wodą chciałaś się troszke popisać. Zaczęłaś robić różne sztuczki. Wszyscy patrzyli się na ciebie a wśród tych ludzi twój przyjaciel, Denki-kun.
♥ Tokoyami ♥
Zaprosiłaś go do kawiarni, i wymienialiście się informacjami o sobie.
♥ Mineta ♥
Dowiedział się podczas treningu w szkole.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Następna część pojawi się wieczorkiem :3
YOU ARE READING
♥ ~ Preferencje bnha ~ ♥
AventuraTo jest moja pierwsza historia/książka, więc proszę o wyrozumiałość. ~ ~ Postacie: Todoroki Bakugo Midoriya Kirishima Kaminari Tokoyami Mineta ~ ~ Jeśli chcecie więcej postaci, piszcie w kom :*