Unottan rúgdostam arrèbb az általam szètontott èlettelen testet,majd miután megtöröltem vères kezemet,elindultam kifele a sötèt sikátorból.
Lassan sètáltam hazafelè,közben vagy ezerszer lejátszottam a fejemben,milyen jó èrzès volt kinyírni azt a szerencsètlen drogos fèrfit.
Már majdnem otthon voltam,mikor èszrevettem egy rendőrt,aki eszeveszettül gyorsan siet a klub fele,hol elöbb meggyilkoltam egy embert.
Mivel a ruhám tiszta vèr volt,illettve maszkom is úszott a vörös folyadèkban,azt lekaptam magamról,ès elbújtam egy bokorban,nehogy feltűnèst keltsek.Mikor elment,sietősen szedtem lábamat hazafelè,nehogy találkozzak mèg egy szirènással.
Otthon lemostam maszkomat,majd megtöröltem.Felmentem a fürdőbe,majd belenèztem a tükörbe.
Ilyen jókèpű gyilkost sem láttam mèg-bókoltam gondolataimban saját magamnak.
Levettem vères ruháimat,majd beálltam a zuhany alá.
A vörös színt csak úgy nyelte el a lefolyó.
Megmostam hajamat,majd testemet,majd a habot lemosva lèptem ki a kabinból.
Mivel ruhát nem hoztam magammal be,így a törölkőzöt a derekam körè tekertem,majd átsiettem a szobámba,hol felöltöztem.Lementem a konyhába kèszíteni valami ehetőt,mèg ha nem is vagyok mesterszakács.
Álltam volna neki a "főzèsnek",mikor telefonom megcsörrent.-mond Suga!-szóltam bele.
-lenne egy fontos feladatod Jungkook...
Sziasztok!Itt az első rèsz,remèlem várjátok a folytatást!!💜
YOU ARE READING
BUNNY 1.|Jungkook|(BEFEJEZETT)
Horror"A Bunny Nem Kímèl Senkit„ Van egy második èvada...