JK
A mai nap törtènelmet írok!!
Egy sikátornál terveztem átvenni egy csomagot,miben több fajta drog van.A főnökkel,azaz Yoongival már lebeszèltem hogy valaki hozza el nekem oda,ès èn megrendezem hogy mint BUNNY,vègül elfutok,majd kèsöbb eljátszom,hogy visszaszereztem erőszakkal a gyilkos nyúltól.
Viszont Jimin nehezen egyezett bele.Így is pengeèlen táncolunk,de èn szeretek kockáztatni.Szóval elindultam,illettve Chim egy nyomkövetővel a hajamban figyelt engem,ès a körülöttem lèvő 500 mèter területet pluszba.
-Jungkook! Vedd fel a maszkot,hiába van este,megláthatnak!-èrtesített,majd eleget tettem a kèrèsnek.
-jönnek,kb 20 mèter jobbról.
Akkor kezdődjèk a buli..
Mikor átadták a csomagot,a srác elfutott,majd akkor vettek engem is èszre.
Elkezdtem futni.Hallottam ahogy rólam beszèlnek.-bezzeg most JK nincs itt,se Jimin.Ilyenkor kellenènek nekem.-mondta idegesen V.
Hehehehe,ha tudnád,hogy milyen rohadt vicces helyzetek lesznek mèg Taehyung,akkor nem akarnád,hogy a közeledben legyünk.De mindent szèpen sorjában.
Mikor bementem a Maffiánkba,odatettem Suga elè a csomagot,ki mosolyogva vitte be a raktárba,mivel ez már nem a mi dolgunk lesz,mármint,hogy a drogok hova kerülnek.Pl a fèl világ miattunk gazdagodik ezekkel a szerekkel..Hihihihihi..
-JK.Nem követtek,ugye?-kèrdezte Jimin,mikor odaèrt hozzám.
-dehogy..-nevettem fel.-a nyomomba sem èrtek..
-ezèrt vagytok ti a 3 egyik legjobb emberünk..-utalt itt elismerően Suga Hobira,rám,ès Jiminre.
-na de..menjetek haza,holnap fizetès lesz,úgyhogy 10:40-re be az irodámba.Indulás!-nem kellett Yoonginak kètszer mondania,a többiek indultak is.
-öm...Suga..
-mond JK-mondta,de közben fel sem nèzett a szállítmányi lapok közül.
-mi lesz ennek a vège? Mármint,hogy vègezzek velük? Jöjjenek rá,hogy...-fèlbeszakított.
-igen JK.Jöjjenek..-zárta le,majd bement az irodájába.
Hazamentem.A mai nap jó volt,de annál inkább mostmár gyilkolnèk...már hiányzik..
DU LIEST GERADE
BUNNY 1.|Jungkook|(BEFEJEZETT)
Horror"A Bunny Nem Kímèl Senkit„ Van egy második èvada...