Skip waktu rehat...
DiHeMeNi jln sma" menuju ke kantin...saat menuju ke kantin mey ternmpk fizer...fizer memandang dgn sinis...dn pergi ke tempt mereka...
Fizer:awk...sy nk ckp dgn awk
Mey:kita bincang bila blik nnfi..sy lapar....
Fizer:sy nk sekarang..
Mey:awk please lh begini....
Fizer:awk pleaselh degil ikut jelh...please....
Mey:oky"...nita korang dluan nnti aku ikut..
Nita:oky...HeDiNi mula melangkah ..mey hanya pandanggg...smpai mereka menuju ke kantinnn...dn terus berkata setelah team dia hilang d mata...
Mey:ye npa awk?
Fizer:meyy!
Mey:ya npa...?
Fizer:mcm mna tdi riki handsome tak?!(jeling)
Mey:awkk...please lh buang rasa jeles awk tu sy tk suka...sy tk suka dia...sy minat aja tk lebih dri suka awk tau tkkk!!!(mrh)Sejak semalam dia bergaduh dgn fizer....hnya sbb riki...
Fizer: sy tk nk awk minat" org!lgi" dia tuu!ingat dlu you tu pn minat i lpst i tau i bawa you couple!!so syg dri minat kita kenal"...dn i tak nk you minat sesiapa selain i....
Mey:sdalh i mls nk brckp dgn ko...Mey melangkah lju...fizer sedaya upaya kejar tpi tk dpt...sbb bnyk org yg tengah berjln d kantinn...
Mey sampai d kantin...dn duduk d sebelah hela...
Mey:hela....
Hela;ya..(pandang mey).....ehh mey npa ne?..npa nangis?apa fizer dh buat?....
Mey:aku oky lh cuma habuk masuk d mata😹...(ketawa paksa)
Nita:mey?
Mey:ya npa?
Dika:are you oky?
Mey:yuppp...
Nita:tipu...
Mey:lh merajuklh mcm ne...tda yg nk caya aku...
NiHeDi:oky"...