1.Bölüm

6 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım yazım hatalarım olabilir.O yüzden şimdiden özür dilerim.Lütfen yorum yapmadan geçmeyin.Inşallah hikayemi beğenirsiniz.Iyi okumalar.

Huzur.Beş harften ve iki heceden oluşan bu kelime insanı ne kadar mutlu ettiğini bazı insanlar bilmez.Ben daha sekiz yaşımda iken huzurumu kaybettim.Ve bu kaybediş çok acıklı bir şekilde oldu.Ben düşüncelere dalmışken omuzuma birisi dokundu.Arkama döndüğüm zaman bunun Yasema olduğunu gördüm."Yine ne düşünüyorsun Papatya"Hiç bişey"dedi Papatya.Yasema arkadaşının yanına oturdu ve sımsıkı sarıldı."Eğer canını sıkan birşey varsa bana söyliyebileceğini biliyosun değilmi"dedi Yasema.Papatya kafasını salladı ve göz yaşlarını sildi.Yasema arkadaşını banktan kaldırdı ve beraber eve gittiler.Anahtarla evin kapısını açarken Paptyanın gözüne yerdeki zarf ilişti yerdeki zarfı eğilerek aldı ve okumaya başladı."Merhaba Papatya Acar en kısa zaman da sizi özel okulumuzda görmek isteriz."yazıyordu.Papatya ilk başta anlayamadı çünkü okulu bitireli 1 yıl olmuştu.Yasema Papatya seslendi."Hadi Papatya ne kadar dikileceksin orda içeri gir."Papatya hemen içeri girdi ve kapıyı kapattı.Ayakkabısını ve montunu çıkararak odasına girdi üstünü değiştirdikten sonra salona geçti ve koltuğa oturdu.Yasema elindeki iki kahve kupasıyla içeri girdi ve tekli koltuğa oturdu.Elindeki kahveyi Papatyaya uzatırken diğer eliyle de kendi kahvesini sehpaya koydu."Yasema kapının girişine birisi zarf bırakmış"dedi ve elindeki zarfı Yasemaya uzattı.Yasema zarfı aldı ve okumaya başladı."Herhalde birisi eşek şakası yapmıştır"dedi Yasema.
Bilmem der gibi omuzunu silkti Papatya.Yasema ile biraz sohbet ettikten sonra yargun bir şekilde odasına çıktı ve yatağına atlayarak gözlerini kapattı.

Sabah alarmı çalarken Papatya hiç kalkmak istemedi ama onu bekleyen bir işi vardı.O yüzden yatağından zorlukla kalkarak banyoya gitti ve rutin işlerini halletti.Banyodan çıktıktan sonra hızlı bir şekilde yüzerine siyah kot ve beyaz bir tişört geçirdi.Makyajını da yaptıktan sonra aşağı indi.Etrafına baktıktan sonra Yasemanın hala uykusundan kalkmadığını anladı.Evnin dış kapısına ilerledi.Ayağına siyah konverslerini gidikten sonra kapıyı açtı.Evden çıktığı gibi hızlı bir şekilde restorana gitmeye başladı.Yirmi dakika sonra restorana geldi.Kapıyı açtı ve içeri girdi.Masaları silen Ozanı gördü"Günaydı Ozan"Sana da günaydın Papatya"dedi Ozan.Papatya çok oyalanmadan işe koyulmaya karar verdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin