Ik zat een beetje te pingelen op mijn gitaar. Mijn vader wilt eigenlijk dat ik op mijn viool aan het oefenen ben. Maar dat lukt mij gewoon niet. Daar in tegen heb ik ook echt schijt aan hem. Ik moet volgens hem de perfecte Todoroki worden aangezien alle anderen volgens hem mislukt zijn.
Oja ik ben mij helemaal vergeten voor te stellen.
Hi, ik ben Shoto todoroki en ik ben 18 jaar en speel graag gitaar wat eigenlijk niet mag van mijn vader. Ik luister graag lady gaga ze is een grote inspiratie voor mij qua muziek. Mijn vrienden zijn kacchan bakugo eigenlijk diep van binnen mijn grootste crush maar dat blijft onder ons! Hij heeft helaas al een relatie met Eijiro Kirishima. En niet te vergeten izuku midorya.
Maar genoeg gepraat ik hoor mijn vader naar boven komen.
"shoto waarom hoor ik je niet oefenen !" hij slaat de deur open. Ik schrok op en legde gauw mijn gitaar weg. De grote brede man stond kwaad naar mij te kijken.
"Wil je nou net zo'n mislukkeling zijn als je broer en zus !" ik keek gauw naar beneden.
"Vader, waarom moet ik die verdomme viool spelen je weet dat ik liever gitaar speel!" ik keek boos naar mijn vader. Hij zuchtte alleen maar en liep weg. Hij stopte met lopen en zei "Je zal nooit een goede gitarist worden." Ik keek op pakte mijn tas en gitaar en verliet de kamer op naar de band oefening.
YOU ARE READING
The guitarist
Fanfiction'Vader ik wil het, ik wil gitarist worden !" Schreeuwde ik shoto todoroki naar mijn bloedeigen vader. "Je zal nooit beroemd worden met zo'n waardeloos ding!"