Shoto pov
Eindelijk aangekomen bij de garage van Kacchan zag ik hem zoenen met Eijiro. Ik zucht even en liep met volle moed de garage in. "Hey guys" ik zag Eijiro heel chagrijnig kijken toen hij Kacchan los liet. "Is Izuku er nog niet?" Ondertussen pakte ik mijn gitaar uit de tas.
"nee Deku is er nog niet nee " Zei Kacchan chagrijnig. "Jeetje wat is er met jullie is iedereen op de wereld boos op mij ofzo !" ik werd boos. Ik zag vanuit mijn ooghoeken ze naar mij kijken. Ik begon mijn gitaar te stemmen en ondertussen begon ik een liedje van Lady gaga te spelen ook wel bad romance.
Plots werd ik van achter geknuffeld. "Hey Izuku hoe is het?" Ik hoorde hem lachen. "Ja gaat goed sho met jou?" Het enige wat ik deed was mijn schouders ophalen en ik knikte naar het stelletje. De roodharige jongen genaamd Eijiro stak zijn middelvinger zoenend met de blonde jongen naar mij op.
"Nou guys zullen we oefenen ?" riep Izuku. Ik lachtte om zijn actie en begon met spelen.
Na ongeveer 2 uren waren we uit geoefend. Ik pakte ondertussen mijn spullen in. "Gaan we nog ergens wat drinken guys of gaat het koppeltje wat anders doen?" zei ik knipogend. Ze liepen rood aan. "Weetje guys ik snap niet dat we nog in een band zitten ! we doen naar de jam nooit wat samen weet je laat maar ik ga wel weg" Ik liep kwaad weg terwijl ik kacchan nog mijn naam hoorde schreeuwen.
Ik deed mijn oordopjes in en luisterde naar Perfect illusion van ofcourse the queen herself lady gaga. Ik liet mijn tranen de vrije loop dat gebeurde niet vaak bij mij maar het liep gewoon niet hoe ik het wou. Ik begon te rennen en te rennen totdat ik niet meer kon.
Aangekomen in een bos begon ik weer te lopen. Ik zag een meertje en ging daar zitten ik pakte mijn gitaar er weer bij en begon zachtjes te zingen.....
YOU ARE READING
The guitarist
Fanfiction'Vader ik wil het, ik wil gitarist worden !" Schreeuwde ik shoto todoroki naar mijn bloedeigen vader. "Je zal nooit beroemd worden met zo'n waardeloos ding!"