Ani:tulh cerita dia....(menangis)
Ani menarik nafas berkali-kali....dia coba menenangkn hatinya...
Ney:mmm....nadia ne teruk sngatlh..(marah)
Dgn tetiba ada yg menyapa dgn suara yg keras..
Nadia:mmm....hyee!
Ani:ouu perempuan sihir rupanya....
Ney:pendek jgk umur ko ahh!
Nadia:korang ne apasal?!
Ney:ko ckp apasal!sedangkn ko yg slh.....
Nadia:apa slh aku....ouuu pasal alex tu...ouu bkn alex arw....Ani menampar pipi nadia...
Ani:ko jgn nk cari pasal!ko blah sekarangg!sebelum aku tandang kepala ko!
Nadia:hahahaha....aku dtg sni hantar surat cerai dgn dia!!!ko jgn nk memandai tandang aku(sambil menunjuk ani)
Ney:ko ne sah" gila...
Ani:ko ingat kita org takut kh ko!!!ko dtg sni bawa malapetaka sja...ngam sngat ko jdi syaitan!!!
Nadia:ko...!
Ani:apa ko"!!!....nk aku tandang kepala ko!!!
Ney:bgus ko blah!!sebelum aku call hospital sakit jiwa!!!ambil ko!!
Nadia:ko ingat aku tkut!
Ani:so?!Nadia ingin menampar ani....ttpi d tangkap kemas oleh ani...ani menandang kki nadia...nadia terjatuh..ani menahan tangan nadia...
Nadia:lepaskn akulh!!!(marah)
Ani:aku tk akn lepaskn perempuan mcm ko ne....malapetaka!!!!
Ney:tangkapan yg baik ani!!...
Ani:mmm...ney panggil c security...
Ney:ok
Ney berlari lju d tmpt kaunter tdi
Ney:nurse..
Nurse:ya
Ney:panggil security!cpttt...oky
Nurse:ou ok...
Nurse call security...Skip nadia dn ani
Nadia:apa you nk buat ahh!!!
Ani:i nk you keluar dri sni!
Nad:hehe...
Ani:apasal ko ketawa ah?!
Nad:nmpk sngat ko takut!!
Ani:nadia arlana!aku berjanji!aku akn ambil semua apa yg ko ada sekarang!
Nad:ko ingat aku takut?!
Ani:yuppp...
Nad:tak guna!Tetiba ney dn security smpi...
Security:apa yg terjadi ne?!(teriak)
Ani:you bawa dia keluar buat masalah jk kt sni...(santuy)
Ney:pak cik perempuan ne dtg gila...terus mengamuk teriak" kat sni...nasib lh kwn i ne pandai silat...
Nad:ko yg gila!!!
Ney:nah tengok!mmg gila kn pak cik!?
Security:sy bawa dia kat luar...
NeyAni:okSecurity menahan dn membawa nadia keluar....
Ani:aku nk masuk dlm tengok alex... Ko tak nk ikut ney?
Ney:mestilh aku ikut...
Ani:ouu....Mereka berdua masuk d dlm bilik pesakit....mereka berdua tak tahan tengok keadaan alex...
Ney: teruk sngatlh(ternangis)
Ani:mmm(menangis)Mereka hnya diam...melihat sambil menangiss....tetiba ani bersuara
Ani:al...ex...ma,,afkn i...i tk dpt tol...ong you..i tk dpt hi...lang kn pera..saan sed..ih y...ou....i... hn..ya me..nambah keper..itan ja...(menangis teresak-esak)
Ney:ani jgn slh diri you...ne semua takdir,kita tk dpt lari dri takdir..kita berdoa jk untuk alex..oky?
Ani:s...lh.....i..
Ney:no!oky...dh jgn fikir!Ney memeluk ani....dgn erat.ani hnya menarik nafas..ani coba untuk kuat..
Tetiba tangan alex bergerak...
Ani:a...le...x(masi menangis tpi mencoba untuk tenang)
Ney:alex...
Alex:a...nii...i..min...ta...ma..aff..
(Masi menutup mata...masi tk tau apa yg terjadi)
Ani:i ...y..g...s...lh...(menangis)Ani tk tahan....dia menangis dgn kuat dn.....pengsan....
Ney:anii....astga anii....
Ney menekan butang untuk memanggil nurse atau doktor...nurse masuk dgn pantas...
Ney:nurse...
Nurse memanggil nurse llki dn menyuruh mengangkat ani...dgn pantas ani d angkat...nurse membawa ani ke bilik pesakit dn check keadaan ani...ney ttp d situ terdiam kaku...alex bersuara...Alex:n...e..yy
Ney:ye al...ex...
Alex:a..ni...m..n..a..i...n..k...ju...mpa...d...ia...
Ney:dia tengah otw...(menipu)
Alex:mmmm....Ney berkata d dlm hati "sorry alex i terpaksa tipu you"...