První věc kterou si musíte zvolit je obchod. Já chodím do takového kde je všechno za fajn ceny, najdu tam snad všechno a je hrozně útulný. Zvolte si jestli chcete nakupovat v kamenném obchodě nebo na internetu, mě osobně více vyhovuje kamenný obchod. Tohle je vše na vás.
Další věc je vybudování si cit k tomu, jestli chcete se o to zajímat, udělat si sbírku a vědět jaký je co kámen a jeho význam. Já jsem si ho vybudovala skrz tu tajemnost, zajímavost a ovšem i tu krásu, přijdou mi takové aesthetic. Z celého srdce doufám že si ten cit k tomu vybudujete i vy v průběhu čtení.
Poslední věc, která je důležitá je první nákup. První nákup si promyslete jaký kámen si koupíte. Doporučuju si zjistit skrz vaše znamení jaký kámen je k vám vázaný. Já si zvolila růženín z důvodu že jsem kozoroh, no prostě můžete si o tom přečíst v průběhu čtení nebo na mém instagramu, další byl Ametyst, ten jsem si vybrala protože mě vždy fascinoval a chtěla jsem ho mít. Nejde o to při prvním nákupu vykoupit celý obchůdek, ale jde o to si je postupně sbírat od těch co tě nejvíce zajímají po ty co už méně.
Doufám že jsem vám pomohla tímhle článkem a budu se těšit u dalšího. Dnešní je trošku kratší, ale vybrala jsem to nejdůležitější.
ČTEŠ
Fantastic Gems
RandomZajímá vás tajemno a krása těhle kamenů, ale nechcete číst nudnou encyklopedii co psal nějaký starší pán a bude to znít jak na nudné přednášce? Tak v tom případě vítej!