medyayı dediğim yerde açın :*
_______
Jungkook: 2
Taehyung:6
"A-Ama ben piyenses olmat istiyodum!"Jungkook kollarını göğüsünde bağlayarak ondan dört yaş büyük olan ablasına ve ablasının arkadaşlarına mızmızlanarak bağırmıştı.
"Gguk ablana bağırma"
Aradan söze atlayan diğer ablasına, Jungkook dil çıkartarak cevap vermiş ve ortada duran barbie bebeklerden kucağına sığabildiği kadarını toplayıp odadan kaçmış ve Yukardan ablasının çığlık sesini duymasıyla ağızı "o" şeklini almış,kaşları havalanarak merdivenlerden ikişer ikişer atlayarak inmeye çalışıyor,aynı zamanda da kucağındaki barbie bebekleri düşürmeden annesinin yanına inmeye çalışıyordu.
"JUNGKOOK HEMEN ONLARI BURAYA GETİR! SAÇLARINI YOLARIM SENIN! ANNEEEE!"
"ayh hı hık"
Jungkook merdivenlerden inerken büyük çaba sarf etmiş,aynı zamanda ağzından minik mırıltılar kaçırıyordu.Jungkook arkasında koşan ablasına bakmış ve önündeki basamağı göremeyip merdivenlerden dört basamak aşağıya yuvarlanmıştı.
"JUNGKOOK!"
Jungkook annesinin sesini duyarken ağlaması daha da şiddetleniyordu.
Annesi hemen küçük çocuğu kucağına almış,koltuğa kucaklarının üstüne oturtmuş ve yanağının sol tarafında gözünün biraz aşağısında oluşan küçük çizik ile kadın ne yapacağını bilememiş ve yanında duran kızına seslenmişti."Nayeon bana ilkyardım çantasını getirir misin bebeğim?"
Nayeon koşarak üst kata çıkmış ve İlkyardım çantasını alıp hızlıca aşağıya inmişti.
"Al annecim"
"Sen arkadaşlarının yanına gidebilirsin çağırınca yanıma gelin"
Nayeon hafif mırıltılarla kafa sallamış ve yukardaki tamamen mahvolmuş Pijama partisini ve kızları unutmuştu.
_____
"Daha iyi misin bebeğim? Hm?"
"Acıcık acıyoy nanağım ama şetetettür edeyim annecim"
Annesi Jungkookun bu tatlı telaffuzuna gülmüş ve yanağıdaki tavşanlı yara bandına bir öpücük kondurmuştu.
"Hadi git bana ablalarını çağır"
"A-AMA BEN ONYAYLA TÜSÜM! OYMAZ!"
"Tamam o zaman beni burda bekle.Kapı çalarsa eğer baban gelmiştir kim o demeden açma kapıyı ama"
"tamam tamam biliyoyum"
Annesi onun bu bilmişliğine gülüp ufak burnunu ısırmış ve gülerek yukarıya çıkmıştı.
"Nayeon,Sana gelir misiniz benimle?"
Nayeon arkadaşlarına beklemelerini söylemiş ve aşağıya inmişlerdi.
"Anlatın bakalııım"
"Şimdi il-
Nayeon aniden öne atılmış fakat Jungkook onun sözünü keserek konuşmaya başlamıştı"
"ANNECİM B-BEN BEBEKLEYLE OYNAMAT İSTEDİM SONYA ABAM BANA KIZDI İSTEMEDİ BENİ YAYINDA SONYA,SONYA B-BENDE BEBEKLEYI ALDIM KAŞTIM"
Jungkookun haklı çıkmak için sesini yükselttiğini annesi biliyor fakat sesini çıkarmıyordu.(bu ne biçim cümle aw)
"YALAN SÖYLEME JUNGKOOK!"
"BEN Mİ YAYAN SÖYLÜYOYUM SEN SÖYYÜYOSUN TANDIRMA BENI!"
"ÇOCUKLAR YETER!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pink Ladies - Taekook
FanfictionJeongguk ve en yakın arkadaşı Taehyung -Kids Taekook🦋